Rozwój marki NeuroCar na rynkach zagranicznych poprzez udział firmy Neurosoft w programie promocji branży IT/ICT.
SA 42799(2015/X) Firma Neurosoft Sp. z o.o. zamierza skorzystać z Programu promocji branży IT/ICT w celu promocji swojej flagowej linii produktowej – NeuroCar na rynkach międzynarodowych – Zjednoczone Emiraty Arabskie (rynek perspektywiczny) oraz Meksyk, Brazylia, USA, Hiszpania. Zamierzamy skorzystać z Branżowego programu promocji dla branży Inteligentnych Systemów Transportowych (ITS). Rynek perspektywiczny na którym będą prowadzone działania z wskazanego powyżej branżowego programu promocji to Zjednoczone Emiraty Arabskie. Promocja produktu na rynku europejskim i światowym koncertować się będzie na następujących działaniach: • rozpowszechnienie informacji o produkcie na targach i konferencjach branżowych • przygotowanie materiałów marketingowych • aktywne pozyskiwanie nowych rynków oraz nowych klientów • analiza nowych ryków pod kątem możliwości eksportowych • umocnienie wizerunku firmy oraz produktu • nawiązanie i podtrzymane kontaktów handlowych • wdrożenie rozwiązań klienckich na nowych rynkach Promocja dotyczy produktów Spółki, bazujących na zaawansowanych technologicznie komponentach elektronicznych i softwarowych, w tym rozwiązań chronionych patentowo (moduł MMR dla krajów: AL AT BE BG CH CY CZ DE DK ES FI FR GB GR HR HU IE IS IT LI LT LU LV MC MK NL NO PL PT ROSE SI SK TR).
Your project description
To add a photo, description, specify a location or attach other materials about the project, you should fill out the form below. After clicking the “send” button, a message will be sent to you e-mail asking for confirmation. You must accept to submit the form. The EU Dot Map Guidelines and consent to the processing of personal data. materials will be sent to the editor of the site, who will publish it on the website after verification test.