Udział w targach międzynarodowych szansą na rozwój eksportu marki Second You.
SA 42799(2015/X) Projekt dotyczy realizacji zaplanowanych działań promocyjnych na rynkach międzynarodowych, w odniesieniu do możliwości jakie daje korzystanie z Programu promocji branży Moda Polska. Najważniejszym nowym rynkiem perspektywicznym jest rynek USA, jednak działania będą realizowane również na ważnych imprezach międzynarodowych na rynkach europejskich (Francja, Niemcy, Wielka Brytania). W ramach projektu zaplanowano zakres zadań spójny z wytycznymi zapisanymi w branżowym programie promocji, to znaczy: – udział w pięciu imprezach targowych w charakterze wystawcy, w tym jednej na rynku USA, – udział w misji gospodarczej na Ukrainę – zakup materiałów promocyjnych. W ramach udziału w imprezach targowych w charakterze wystawcy każdorazowo przewidziano stoisko firmowe. W sumie zaplanowano pięciokrotny udział w targach w charakterze wystawcy, jedną misje wyjazdową, kampanię w mediach społecznościowych, produkcję filmu promocyjnego oraz produkcję ulotek oraz katalogów. Kampanie mają przygotować wystąpienia marki w trakcie najważniejszych imprez w 2020 roku i pomóc w zaproszeniu potencjalnych klientów do odwiedzenia naszych stoisk targowych.
Your project description
To add a photo, description, specify a location or attach other materials about the project, you should fill out the form below. After clicking the “send” button, a message will be sent to you e-mail asking for confirmation. You must accept to submit the form. The EU Dot Map Guidelines and consent to the processing of personal data. materials will be sent to the editor of the site, who will publish it on the website after verification test.