Promocja marki Gamekit na rynku globalnym
SA 42799(2015/X) Projekt polega na wzmocnieniu wizerunku marki produktowej Gamekit wśród zagranicznych kontrahentów oraz rozszerzenie działalności na arenie międzynarodowej, w szczególności na rynku perspektywicznym: USA, Chiny i ZEA. W niniejszym wniosku zostały przewidziane działania mające na celu realizację długofalowej strategii marketingowej Spółki poprzez realizację branżowego programu promocji IT/ITC, w ramach którego zostanie przygotowana kampania reklamowa związana z rozszerzeniem działalności na rynku zagranicznym, zaplanowano udział w targach takich jak: Casual Connect, Game Developers Conference, Gamescom, DMEXCO – Digital Marketing Expo & Conference czy Mobile World Congress. Gamekit.com to platforma internetowa, skupiająca użytkowników gier free to play, czyli takich, w których gra jest darmowa, jednak dodatki do gry są płatne. Gamekit daje graczom możliwość zdobycia płatnych dodatków bez wydawania pieniędzy, poprzez wykonywanie zadań w grach i na stronach reklamodawców. W ciągu 5 lat w serwisie zarejestrowało się ponad 15 milionów użytkowników, w tym ponad 11 milionów poza Polską. Serwis działa na 33 rynkach, z których kluczowe to USA, Węgry i Chiny. Miesięcznie serwis ma 50 milionów odsłon, a użytkownicy odebrali nagrody o łącznej wartości ponad 18 milionów złotych. To, co szczególnie wyróżnia produkt Spółki spośród kilkunastu platform konkurencyjnych, to przede wszystkim: wewnętrzne systemy optymalizacji reklam i kampanii dla klientów oraz wewnętrzne autorskie narzędzie fraud protection. Niniejszy projekt ma przede wszystkim wzmocnić wizerunek marki Gamekit – jako najpopularniejszej platformy internetowej skupiającej społeczność graczy, zwiększyć liczbę klientów oraz podnieść wartość eksportu. Dzięki współpracy z dużymi, znanymi markami oraz intensywnym działaniom marketingowym za granicą ok. 87% przychodu ze sprzedaży usług stanowi eksport. Projekt zostanie więc sfinansowany z zgromadzonych zysków Spółki.
Your project description
To add a photo, description, specify a location or attach other materials about the project, you should fill out the form below. After clicking the “send” button, a message will be sent to you e-mail asking for confirmation. You must accept to submit the form. The EU Dot Map Guidelines and consent to the processing of personal data. materials will be sent to the editor of the site, who will publish it on the website after verification test.