Skip to main content Contact
UE logo
The title of the project

Promocja marki Gamekit na rynku globalnym

Name of the beneficiary
DRUMO SPÓŁKA AKCYJNA
Project value
101 400,00 zł
Co-financing from the EU
76 050,00 zł
Voivodeship
mazowieckie
County
m.st. Warszawa
program
Program Operacyjny Inteligentny Rozwój
action
3.3. Wsparcie promocji oraz internacjonalizacji innowacyjnych przedsiębiorstw
fund
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
perspective
2014 - 2020

SA 42799(2015/X) Projekt polega na wzmocnieniu wizerunku marki produktowej Gamekit wśród zagranicznych kontrahentów oraz rozszerzenie działalności na arenie międzynarodowej, w szczególności na rynku perspektywicznym: USA, Chiny i ZEA. W niniejszym wniosku zostały przewidziane działania mające na celu realizację długofalowej strategii marketingowej Spółki poprzez realizację branżowego programu promocji IT/ITC, w ramach którego zostanie przygotowana kampania reklamowa związana z rozszerzeniem działalności na rynku zagranicznym, zaplanowano udział w targach takich jak: Casual Connect, Game Developers Conference, Gamescom, DMEXCO – Digital Marketing Expo & Conference czy Mobile World Congress. Gamekit.com to platforma internetowa, skupiająca użytkowników gier free to play, czyli takich, w których gra jest darmowa, jednak dodatki do gry są płatne. Gamekit daje graczom możliwość zdobycia płatnych dodatków bez wydawania pieniędzy, poprzez wykonywanie zadań w grach i na stronach reklamodawców. W ciągu 5 lat w serwisie zarejestrowało się ponad 15 milionów użytkowników, w tym ponad 11 milionów poza Polską. Serwis działa na 33 rynkach, z których kluczowe to USA, Węgry i Chiny. Miesięcznie serwis ma 50 milionów odsłon, a użytkownicy odebrali nagrody o łącznej wartości ponad 18 milionów złotych. To, co szczególnie wyróżnia produkt Spółki spośród kilkunastu platform konkurencyjnych, to przede wszystkim: wewnętrzne systemy optymalizacji reklam i kampanii dla klientów oraz wewnętrzne autorskie narzędzie fraud protection. Niniejszy projekt ma przede wszystkim wzmocnić wizerunek marki Gamekit – jako najpopularniejszej platformy internetowej skupiającej społeczność graczy, zwiększyć liczbę klientów oraz podnieść wartość eksportu. Dzięki współpracy z dużymi, znanymi markami oraz intensywnym działaniom marketingowym za granicą ok. 87% przychodu ze sprzedaży usług stanowi eksport. Projekt zostanie więc sfinansowany z zgromadzonych zysków Spółki.

Your project description

To add a photo, description, specify a location or attach other materials about the project, you should fill out the form below. After clicking the “send” button, a message will be sent to you e-mail asking for confirmation. You must accept to submit the form. The EU Dot Map Guidelines and consent to the processing of personal data. materials will be sent to the editor of the site, who will publish it on the website after verification test.

Add photos project photos
Add a movie or presentation project films
Description of the project
Opis projektu

I declare that I have read the Regulations of the Online Website of the EU Mapa Dotacji and accept its provisions.

I agree to the processing of my personal data, entered in the contact form, in order to reply to the message. According to art. 13 para. 1 and 2 of the Regulation of the European Parliament and of the Council (EU) 2016/679 of 27 April 2016 on the protection of individuals with regard to the processing of personal data and on the free movement of such data and repealing Directive 95/46 / EC (Journal of Laws EU L 119, 04/05/2016, page 1) (RODO), I inform that:
1.administrator of personal data processed in the Ministry of Development Funds and Regional Policy, based at: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warsaw, is the Minister of Development Funds and Regional Policy;
2. personal data will be processed in order to reply to a message, based on the provisions of art. 6 par. 1 lit. a) RODO;
3. personal data may be made available to other authorities entitled under the relevant provisions to obtain data;
4. in connection with the processing of personal data have the right to: – request access to their personal data, rectify or limit processing, – raise objections to the processing of personal data, – withdraw consent to processing at any time, – submit a complaint to the supervisory body – the President of the Office Personal Data Protection;
5. personal data is not subject to automated processing in order to make decisions, including profiling;
6. contact details to the Data Protection Officer in the Ministry of Development Funds and Regional Policy: Data Protection Supervisor, Ministry of Development Funds and Regional Policy, address: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warsaw, e-mail address: IOD@miir.gov.pl