Ekspansja międzynarodowa firmy OMNILOGY dzięki realizacji programu Go to Brand.
SA 42799(2015/X) Firma Omnilogy powstała w roku 2015. Zajmuje się monitoringiem i user experience w systemach informatycznych. Jest przedstawicielem firm Dynatrace, Viavi, Compuware. Wdraża w/w rozwiązania jak i buduje własne rozwiązania na bazie doświadczeń z tych wdrożeń w Polsce i w Europie. Posiada sieć firm partnerskich. Własne rozwiązania Omnilogy jak Omniscopy czy Omniflow są zbudowane w oparciu o mechanizmy BIG DATA jak i AI (elementy sztucznej inteligencji). Firma zamierza rozwinąć sprzedaż na rynkach zagranicznych, dlatego też weźmie udział w Programie promocji dla branży IT-ICT. Przedmiotem eksportu będzie Oprogramowanie służące do monitoringu sieci i aplikacji. Wnioskodawca realizując projekt weźmie udział, jako wystawca w imprezach: 1. Big Design Conference 2019,Dallas, USA 2. SmashingConf Freiburg 2019 3. World Usability Congress 2019 Graz, Austria 4. Amuse Conference 2019, Budapest, Węgry 5. Hannover Messe 2020, Hanover, Niemcy 6. DLD TEL AVIV INNOVATION FESTIVAL, Tel Aviv, Izrael 7. GITEX Technology Week 2020, Dubaj, ZEA Dodatkowo Wnioskodawca zamierza stworzyć materiały promocyjno-informacyjne: w tym: ulotki, długopisy, notesy, spot reklamowy, banery reklamowe, a także zlecić wykonanie usługi doradczej w zakresie umiędzynarodowienia – przygotowania wejścia na pozaunijny rynek perspektywiczny: USA. Wybrane rynki perspektywiczne to USA, Izrael i ZEA. Do czasu otrzymania refundacji projekt będzie realizowany ze środków własnych pochodzących z bieżącej działalności.
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.