Skip to main content Contact
UE logo
The title of the project

Internacjonalizacja marki Hey Popinjay! poprzez wzrost eksportu produktów w wyniku realizacji branżowego programu promocji Mody Polskiej.

Name of the beneficiary
ES BRANDS POLSKA SYLWIA ZIEMANN
Project value
479 400,00 zł
Co-financing from the EU
407 490,00 zł
Voivodeship
pomorskie
County
gdański
program
Program Operacyjny Inteligentny Rozwój
action
3.3. Wsparcie promocji oraz internacjonalizacji innowacyjnych przedsiębiorstw
fund
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
perspective
2014 - 2020

SA 42799(2015/X) Głównym celem projektu jest rozwój internacjonalizacji firmy ES Brands Polska Sylwia Ziemann, zajmującej się produkcją ubrań dla dzieci i bielizny dla niemowląt. Cel ten zostanie zrealizowany w wyniku wdrożenia branżowego programu promocji Moda Polska w zakresie umiędzynarodowienia działalności przedsiębiorstwa. Projekt zakłada: – wejście na 7 nowych rynków eksportowych: Francja, Niemcy, USA (rynek perspektywiczny), Włochy, Wielka Brytania, Szwecja i Chiny, – rozwinięcie eksportu na dotychczasowym rynku: Szwecja. Dla realizacji projektu zostały wytypowane działania w oparciu o ww. program branżowy. Podstawowym działaniem jest udział w następujących targach: -Pitti Bimbo – Włochy (20-22.06.2019), -Playtime Paris – Francja (29.06-1.07.2019), -Playtime New York – USA (24-26.07.2019), -Kind + Jugend – Niemcy (19-22.09.2019), -underBARA BARN – Szwecja (11-13.10.2019), -Dot to Dot London – Wielka Brytania (1-2.02.2020), -Bubble London – Wielka Brytania (10-12.02.2020), -underBARA BARN – Szwecja (23-24.03.2020), -International Fashion Week Dubai – ZEA (11-13.04.2020), -underBARA BARN – Szwecja (27-28.04.2020), -Playtime Paris – Francja (29.06-1.07.2020), -CBME China – Chiny (24-26.07.2020), -Kind + Jugend – Niemcy (19-22.09.2020), -underBARA BARN – Szwecja (11-13.10.2020). Dodatkowo firma zakupi: – 1 sztukę usługi doradczej związanej z umiędzynarodowieniem przedsiębiorcy (na rynek Chiny). Głównymi przewagami produktów firmy Hey Popinjay! na rynkach eksportowych są: – wysoka jakość materiałów używanych do produkcji, – bogate i unikatowe wzornictwo (własne kolekcje), – niestandardowe kolekcje (współpraca z artystami). – ceny, które są średnio niższe o 8% od konkurencji, Projekt przyczyni się do realizacji celów programu PO IR 2014- 2020 oraz działania samego programu GO TO BRAND. Projekt zostanie sfinansowany ze środków własnych pochodzących z bieżącej działalności firmy oraz programu GO TO BRAND

Your project description

To add a photo, description, specify a location or attach other materials about the project, you should fill out the form below. After clicking the “send” button, a message will be sent to you e-mail asking for confirmation. You must accept to submit the form. The EU Dot Map Guidelines and consent to the processing of personal data. materials will be sent to the editor of the site, who will publish it on the website after verification test.

Add photos project photos
Add a movie or presentation project films
Description of the project
Opis projektu

I declare that I have read the Regulations of the Online Website of the EU Mapa Dotacji and accept its provisions.

I agree to the processing of my personal data, entered in the contact form, in order to reply to the message. According to art. 13 para. 1 and 2 of the Regulation of the European Parliament and of the Council (EU) 2016/679 of 27 April 2016 on the protection of individuals with regard to the processing of personal data and on the free movement of such data and repealing Directive 95/46 / EC (Journal of Laws EU L 119, 04/05/2016, page 1) (RODO), I inform that:
1.administrator of personal data processed in the Ministry of Development Funds and Regional Policy, based at: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warsaw, is the Minister of Development Funds and Regional Policy;
2. personal data will be processed in order to reply to a message, based on the provisions of art. 6 par. 1 lit. a) RODO;
3. personal data may be made available to other authorities entitled under the relevant provisions to obtain data;
4. in connection with the processing of personal data have the right to: – request access to their personal data, rectify or limit processing, – raise objections to the processing of personal data, – withdraw consent to processing at any time, – submit a complaint to the supervisory body – the President of the Office Personal Data Protection;
5. personal data is not subject to automated processing in order to make decisions, including profiling;
6. contact details to the Data Protection Officer in the Ministry of Development Funds and Regional Policy: Data Protection Supervisor, Ministry of Development Funds and Regional Policy, address: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warsaw, e-mail address: IOD@miir.gov.pl