Wzrost konkurencyjności firmy JAN-POL BIS na rynkach międzynarodowych
SA 42799(2015/X) Projekt jest nakierowany na promocję na nowym rynku perspektywicznym dwóch konkurencyjnych marek produktowych: JPB – galanteria skórzana damska i męska oraz Argument – linia torebek damskich. Na potrzeby promocji wybranych produktów opracowano model kampanii marketingowej, oparty na udziale w targach oraz poprowadzonych działań informacyjno-promocyjnych / druk profesjonalnych katalogów/. Wybrana Impreza targowa na rynku perspektywicznym – KIYV FASHION na Ukrainie. Impreza ta umożliwia nie tylko śledzenie nowych trendów, ale również pozyskanie kontrahentów z rynku perspektywicznego. Ponadto wzięcie udziału w kluczowych dla branży imprezach targowych w Europie Rema Days, 12-14 luty 2020, Warszawa. Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku RemaDays Warsaw to jedna z największych imprez targowych branży reklamowej na świecie. Wyroby marki Jan Pol BIS charakteryzują się wysoka jakością i elegancją i z powodzeniem mogą być wykorzystywane w formie praktycznych prezentów. Kluczowe dla projektu stanowić będą działania inf.-promocyjne. W ramach tego zadania, zostaną zakupione usługi wyprodukowania nowych katalogów. Projekt finansowany ze środków własnych i przyznanej dotacji
Your project description
To add a photo, description, specify a location or attach other materials about the project, you should fill out the form below. After clicking the “send” button, a message will be sent to you e-mail asking for confirmation. You must accept to submit the form. The EU Dot Map Guidelines and consent to the processing of personal data. materials will be sent to the editor of the site, who will publish it on the website after verification test.