Wsparcie promocji międzynarodowej rozwijanych marek w obszarze gier komputerowych
SA 42799(2015/X) Projekt dotyczy wsparcia Imagination s.c (IMGN) w zakresie promocji międzynarodowej rozwijanych, wprowadzanych na rynki międzynarodowe marek gier komputerowych. Działania będą realizowane w oparciu o Program promocji branży IT/ICT, opracowany w ramach poddziałania 3.3.3 Promocja gospodarki w oparciu o polskie marki produktowe – Marka Polskiej Gospodarki. W ramach projektu promowane będą własne marki produktowe gier. W latach 2016 – 2017 spółka prowadziła działania promocyjne na rynku międzynarodowym wydanych marek produktowych ze wsparcie w ramach działania Go To Brand. Zrealizowane działania przyczyniły się do wzrostu rozpoznawalności marek i umożliwiły dalsze prace nad innymi, własnymi markami produktowymi, które będą przedmiotem promocji w ramach planowanych działań w projekcie. Planowana jest realizacja promocji na wybranych rynkach perspektywicznych – USA i Korea Południowa (misje gospodarcze oraz targi) a także w trakcie międzynarodowych targów w Niemczech, co umożliwi zwiększenie rozpoznawalności produkcji wnioskodawcy oraz przyczyni się do promowania Polski jako kraju wytwarzania silnych marek produktowych w segmencie gier komputerowych. Zaplanowane działania będą zgodne z branżowym programem promocji. Projekt będzie finansowany ze środków Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój w ramach działania 3.3.3 Go to brand oraz ze środków własnych wnioskodawcy.
Your project description
To add a photo, description, specify a location or attach other materials about the project, you should fill out the form below. After clicking the “send” button, a message will be sent to you e-mail asking for confirmation. You must accept to submit the form. The EU Dot Map Guidelines and consent to the processing of personal data. materials will be sent to the editor of the site, who will publish it on the website after verification test.