Rozwój firmy Aroma Sp. z o.o. Sp.k. poprzez eksport na rynkach globalnych
SA 42799(2015/X) Wnioskodawca jest firmą z ponad 20 letnim doświadczeniem rynkowym prowadzoną w różnych formach prawnych. Projekt powiązany jest z branżowym programem promocji Polskie Specjalności Żywnościowe. Działania realizowane w ramach projektu będą dotyczyły bezpośrednio jednego rynku perspektywicznego, tj. Indii oraz Francji (i pośrednio całego świata). Wśród zaplanowanych zadań przewidziano: 1) Udział w targach w charakterze wystawcy: a) Annapoorna Anufood India Mumbai – edycje 2019 i 2020; b) Food Ingredients and Health Ingredients India Mumbai i/lub New Delhi (lokalizacja edycji 2020 nie jest jeszcze zatwierdzona) – edycje 2019 i 2020; c) World Tea and Coffee Expo Mumbai – edycje 2019 i 2020; d) Sial Paryż – edycja 2020. Narodowe stoisko informacyjne. 2) Dodatkowe działania promocyjne: a) Nabycie lub wytworzenie oraz dystrybucja obcojęzycznych materiałów promocyjnych takich jak: katalogi produktowe oraz roll – up. b) Panel promocyjny Marki Polskiej Gospodarki. Projekt do momentu refundacji zostanie sfinansowany ze środków własnych. Wnioskodawca jest w dobrej sytuacji finansowej. W 2017 r. zanotował on zysk o wartości 559 997,05 zł, natomiast w 2018 r. 623 866,82 zł. Wnioskodawca w ramach projektu zamierza promować dwie marki: Good Herbs oraz ThinkTea. Dokładne lokalizacje targów w Indiach w 2020 r. nie są jeszcze zatwierdzone. Zostaną one zrealizowane, jednakże istnieje możliwość, że w innych miejscowościach.
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.