Promowanie marki La Vitta poprzez udział w Światowej Wystawie EXPO w Dubaju szansą na rozwój.
SA.60012(2020/X) Przedmiotem projektu jest zwiększenie obszaru działalności polskiej firmy LVR MARZENA ŚWIERCZYŃSKA na rynkach zagranicznych poprzez promocję marki produktowej. Ekspansja na rynek perspektywiczny ZEA otwiera nowe perspektywy rozwoju firmy i tym samym pozwala zwiększyć skalę jej działalności. Projekt będzie obejmował swoim zakresem m.in. następujące działania: 1. Zakup usługi doradczej w zakresie umiędzynarodowienia przedsiębiorcy i przygotowania wejścia na rynek ZEA. 2. Udział w forum gospodarczym 3. Udział w charakterze wystawcy na targach: International Fashion Week Dubai, ZEA 4. Udział w misji gospodarczej wyjazdowej 5. Nabycie materiałów informacyjno-promocyjnych takich jak gadżety, materiały drukowane np. foldery, ulotki, wizytówki; 6. Sesje zdjęciowe niezbędne do promowania i prezentowania produktu. W ramach w/w działań zostaną poniesione koszty związane z podróżami służbowymi, transportem, rezerwacją powierzchni wystawienniczych, organizacją stoisk wystawowych na wydarzeniach targowych, usługami doradczymi, organizacją spotkań, misji gospodarczych oraz wydatkami na działania promocyjne. Wnioskodawca w wyniku projektu będzie aktywnie działać na rynku ZEA a tym samym przyczyni się do ekspansji polskich firm na rynki międzynarodowe. Przedmiot projektu zgodny jest z Branżowym Programem Promocji MODA POLSKA
Your project description
To add a photo, description, specify a location or attach other materials about the project, you should fill out the form below. After clicking the “send” button, a message will be sent to you e-mail asking for confirmation. You must accept to submit the form. The EU Dot Map Guidelines and consent to the processing of personal data. materials will be sent to the editor of the site, who will publish it on the website after verification test.