Ekspansja na rynek zagraniczny firmy MIKRO DOM
Firma MIKRO DOM Sp. z o.o. z siedzibą w Kolbuszowej w ramach rozwoju dotychczasowej działalności wytyczyła sobie nowe cele biznesowe – rozszerzenie sprzedaży swoich produktów na rynki zagraniczne. Dotychczasowe doświadczenie i znajomość rynku branżowego pozwoliło samodzielnie opracować model biznesowy opisujący szczegółowo strategię ekspansji. Dokument ten sporządzony został w okresie listopad 2020 – marzec 2021, czynności obejmowały: pozyskanie danych odnoście potencjału na różnych rynkach zagranicznych, wybór konkretnego rynku, analiza uwarunkowań na tym rynku, określenie potrzeb inwestycji związanych z wejściem na rynki zagraniczne. Zakres rzeczowo – finansowy obejmuje trzy zadania: 1. Wykonanie strony internetowej, wykonanie artykułów reklamowych, przygotowanie kampanii promocyjnej – w zadanie to wchodzą koszty związane z budową i promocją nowej marki utworzonej na potrzeby wejścia na rynki zagraniczne 2. Zakup środa trwałego – planowany do zakupu wózek widłowy boczny jest niezbędny w procesie załadunku produktu do transportu bez uszkodzeń 3. Zakup wartości niematerialnych i prawnych – zakup oprogramowanie do projektowania i wizualizacji, aby można było przedstawić projekt potencjalnemu klientowi projekt w sposób zdalny – bez konieczności spotkań. Działania zaplanowane w projekcie są niezbędne, aby osiągnąć założone w projekcie cele.
Your project description
To add a photo, description, specify a location or attach other materials about the project, you should fill out the form below. After clicking the “send” button, a message will be sent to you e-mail asking for confirmation. You must accept to submit the form. The EU Dot Map Guidelines and consent to the processing of personal data. materials will be sent to the editor of the site, who will publish it on the website after verification test.