Wsparcie marki żywieniowej Dziupla Smaku w działaniach na rynkach zagranicznych, w szczególności na rynku perspektywicznym
SA 42799(2015/X) Przedmiotem projektu jest wsparcie działań dążących do zbudowania pozycji marki Dziupla Smaku na rynku międzynarodowym. Zgodnie z Branżowym Programem Promocji Polskich Specjalności Żywnościowych, działania prowadzone będą na perspektywicznym rynku – w rejonie BRICS – w szczególności w Rosji, oraz pozostałych rynkach zagranicznych m.in. Francji, Niemiec, Hiszpanii, Azerbejdżanu. W ramach projektu przeprowadzone zostaną następujące działania wskazane w BPP: – udział w wydarzeniach targowych w charakterze wystawcy (Sial Paris 2020, Prod-Expo 2020, GastroTageWest Essen 2020, World Food 2020), – organizacja wyjazdowych misji gospodarczych na teren Hiszpanii i Azerbejdżanu, – zakup usługi doradczej na rynek Rosji, – dodatkowe działania promocyjne. Projekt będzie finansowany z zysków zatrzymanych, wygenerowanych w toku działalności lub w razie potrzeby ze środków wpłaconych na kapitały własne przez udziałowców
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.