Wzrost konkurencyjności na arenie międzynarodowej firmy Voigt Promotion w wyniku zaprojektowania i wdrożenia innowacyjnych produktów marketingu kreatywnego.
SA 42799(2015/X) Przedmiotem projektu jest linia wzornicza innowacyjnych dywanów ekspozycyjnych CreoFloor (Creative floor). Nowa linia dywanów ekspozycyjnych będzie uniwersalna, poza możliwością dostosowania zamówienia do wymagań klienta, będzie umożliwiała dopasowanie do przestrzeni, do której będzie przeznaczona. Nowa linia produktów firmy Voigt stanowić będzie uzupełnienie bieżącej oferty produktowej w zakresie marketingu kreatywnego. Odbiorcami nowej linii produktów będą w szczególności domy mediowe, firmy eventowe oraz firmy zajmujące się wyposażeniem wnętrz. Zestawienie w punkcie „Charakterystyka wdrażanego nowego lub znacząco ulepszonego produktu” przedstawia szczegółowe funkcjonalności nowej linii produktów.
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.