Shelfy – Rekomender asortymentu (SaaS) dla sieci handlowych
Projekt Shelfy dotyczy budowy innowacyjnego rozwiązania z kategorii Software as a Service (SaaS) realizującego zautomatyzowaną optymalizację asortymentu w sieciach placówek handlowych. System będzie wykorzystywany do optymalizacji i zarządzania asortymentem w sieciach sklepów stacjonarnych oraz sieciach punktów handlowo-usługowych. Celem innowacyjnego rozwiązania będzie dostarczenie menagerom sieci handlowych możliwości uporządkowania i segmentacji danych produktowych pozwalających optymalnie zarządzać asortymentem w każdej placówce indywidualnie. Rozwiązanie pozwoli podnieść efektywność operacyjną oraz finansową każdej placówki handlowej, a w rezultacie także całej sieci. Zaplanowano szereg prac, których efektem będzie wprowadzenie na rynek gotowego innowacyjnego produktu. Głównym zasobem projektu jest zespół specjalistów z dużym doświadczeniem w zakresie zarządzania asortymentem w sieciach handlowych oraz wdrażania nowych technologii IT dla branży handlu detalicznego. Budowa produktu będzie realizowana w ramach partnerstwa z pierwszym potencjalnym klientem (friendly user), który zainwestuje własne zasoby (czas pracowników, dostęp do danych produkcyjnych oraz własnego środowiska i procedur zarządczych) w zamian za możliwość korzystania w pierwszej kolejności z unikalnego rozwiązania generującego wiedzę na temat optymalnego asortymentu przy użyciu modelu matematycznego. Projekt realizowany będzie w terytorium makroregionu Polski Wschodniej z siedzibą na terenie woj. lubelskiego.
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.