Promocja marki produktowej Bempresa na rynkach międzynarodowych w latach 2020-2022
SA 42799(2015/X) Projekt dotyczący promocji marki produktowej Bempresa Sp. z o.o na rynkach międzynarodowych w latach 2020-2022 zostanie zrealizowany w ramach programu promocji branży Polskich Specjalności Żywnościowych stanowiącego integralną część poddziałania 3.3.3 Wsparcie MŚP w promocji marek produktowych – Go to Brand (PO IR). W ramach projektu spółka będzie promować swoje produkty jako wystawca podczas targów Fi Europe 2020 w Niemczech, Vitafoods Europe 2021 w Szwajcarii, Fi China 2021 w Chinach, które zostały wybrane jako rynek perspektywiczny, oraz Fi Europe 2021 we Francji, Gulfood 2022 w ZEA, które również zostały wybrane jako rynek perspektywiczny, Vitafoods Europe 2022 w Szwajcarii oraz Fi China 2022 w Chinach. Wybór powyższych rynków oraz działań został dokonany w oparciu o dotychczasowe doświadczenie eksportowe oraz zdiagnozowany wysoki potencjał rynków, jak i wskazanych wydarzeń targowych. Działania w ramach projektu będą współfinansowane w formie pomocy de minimis, a wkład własny zostanie pokryty ze środków własnych firmy.
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.