Wzrost konkurencyjności firmy GLOBAL STRATEG CONSULTING Sp. z o. o. poprzez udział w branżowym programie promocji Polskie Specjalności Żywnościowe.
SA 42799(2015/X) Przedmiotem projektu jest realizacja działań promocyjnych w celu promowania marki produktowej LOFS należącej do firmy GLOBAL STRATEG CONSULTING Sp. z o. o. Będzie on realizowany w ramach Programu promocji branży Polskie Specjalności Żywnościowe. Działania promocyjne będą dotyczyły poza unijnych rynków perspektywicznych – Izrael, Zjednoczone Emiraty Arabskie. Będą realizowane w: Niemczech, ZEA, Izraelu, USA, Kanadzie, Chinach, Rosji i Szwecji. W ramach projektu firma zrealizuje następujące działania promocyjne: -udział jako wystawca w 1 działaniu targowym(ANUGA Kolonia2021)-targi z narodowym stoiskiem promocyjnym -udział w 8 misjach zagranicznych (SIAL AbuDhabi2020, Israfood Tel-Awiw2020, FancyFood San Francisco2021, GulFood Dubaj2021, SIAL Toronto2021, SIAL Szanghaj2021, WorldFood Moskwa2021, Nordic Organic Food Malmo2021 – zwiedzanie targów, nawiązanie kontaktów, spotkania biznesowe z potencjal. kontrahentami. -przygotowanie materiałów informacyjno-promocyjnych (katalogów, gadżetów reklamowych), zastosowanie loga Marki Polskiej Gospodarki oraz pozycjonowania strony internetowej w Internecie. Do czasu uzyskania refundacji projekt będzie finansowany ze środków własnych, Wnioskodawca zabezpieczył środki finansowe na realizację wszystkich zaplanowanych działań.
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.