Wzrost konkurencyjności firmy NISHA Karol Ryglewicz poprzez internacjonalizację działalności i promocję produktów (olejków do pielęgnacji twarzy) na wybranych rynkach zagranicznych
SA 42799(2015/X) Przedmiotem projektu jest intensyfikacja działalności eksportowej mająca na celu promocję produktu i firmy NISHA Karol Ryglewicz na następujących rynkach zagranicznych: Stany Zjednoczone, Włochy oraz Szwecja. Przedmiotem promocji będą kosmetyki marki Oio Lab – olejki do pielęgnacji twarzy. Produkt ten oraz profil działalności firmy jest zgodny z Programem promocji branży Kosmetyki, a realizacja projektu wpłynie pozytywnie na promocję marki produktowej polskiej gospodarki. Poprzez planowane przedsięwzięcie Wnioskodawca pragnie rozszerzyć swoją działalność eksportową w celu zdobycia nowych rynków zagranicznych, na których będzie miał możliwość pozyskania szerokiej grupy odbiorców, a także będzie mógł nawiązać współpracę z nowymi partnerami i kontrahentami, a w efekcie podpisać kontrakty handlowe. Firma NISHA w ramach projektu weźmie udział w 3 imprezach targowo-wystawienniczych. Podczas targów promowane będzie logo Marki Polskiej Gospodarki (MPG). Wnioskodawca zrealizuje także dodatkowe działania informacyjno-promocyjne. Należy podkreślić, iż projekt jest wykonalny pod względem technicznyM, organizacyjnym i finansowym (Wnioskodawca zagwarantował środki pieniężne na realizację projektu w postaci środków własnych) i nie został jeszcze rozpoczęty.
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.