Nauka pierwszej pomocy, ratownictwa i edukacji zdrowotnej - bez wychodzenia z domu lub w Twojej firmie. Immersyjne narzędzie szkoleniowe z wykorzystaniem połączonych 3 form wirtualnej rzeczywistości: interaktywnej i immersyjnej aplikacji VR, filmu sferycznego 360 stopni 3D i filmu 180 stopni 3D
Stworzymy interaktywne symulacje medyczne, które łączą 3 immersyjne technologie wirtualnej rzeczywistości: interaktywną aplikację VR, film sferyczny 360 stopni 3D oraz film 180 stopni 3D, odtwarzane za pomocą lekkich i mobilnych gogli VR do użytku osobistego. Celem podstawowym projektu jest dopracowanie produktu i wzbogacenie MVP o kolejne symulacje, grupy odbiorców, środowiska i scenariusze, które wprowadzą na rynek nowe innowacyjne narzędzie szkoleniowe i edukacyjne dla wielu branż. Rezultatem będzie wzbogacenie symulacji o elementy grywalizacji, punktacji i oceny użytkowników (rywalizacja indywidualna, międzyszkolna, między jednostkami oświaty, mundurowymi itp.) oraz wprowadzenie dodatkowo produktu na platformy do dystrybucji gier VR jak np. Steam i Oculus. Opracujemy system licencyjny i odpowiednie zabezpieczenia produktu. Najważniejszym zadaniem w ramach dystrybucji produktu szkoleniowego będzie połączenie z nowymi, interaktywnymi i immersyjnymi technologiami dotychczas stosowanych technik nauczania pierwszej pomocy, ratownictwa przy wykorzystaniu fantoma – przesyłając dane z prowadzonej resuscytacji w czasie rzeczywistym do środowiska VR, w którym znajduje się uczestnik np. pracuje na klasycznym fantomie, jednak dzięki goglom VR widzi leżącego człowieka, jeżdżące samochody, słyszy krzyki- dzięki temu realizm prowadzonych działań jest na bardzo wysokim poziomie, a proces edukacyjno-poznawczy przebiega kilkukrotnie szybciej). VR w naszym systemie odegra więc nie tylko rolę medium, ale również czynnika potęgującego tzw. immersję, tj. zanurzenie w symulowanym świecie i realizm symulacji. Dzięki realistycznej symulacji zdarzenia w VR, uczestnik szkolenia zmierzy się zarówno z zadaniem szkoleniowym jak i emocjami oraz stresem. W celu realizacji projektu zaangażujemy zespół udziałowców spółki, opracowane MVP, kapitał własny oraz sprzęt VR. Projekt zrealizujemy w makroregionie WM a efekty realizacji projektu obejmą całą Europę dzięki platformie Steam/Oculus.
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.