Internacjonalizacja marek produktowych firmy Miraculum S.A. poprzez promocję w krajach Zatoki Perskiej na EXPO 2020
SA.55396(2019/X) Projekt zakłada zwiększenie obecności firmy na rynkach zagranicznych w krajach Zatoki Perskiej, co pozwoli na pozyskanie nowych klientów na naszą ofertę produktową. W toku realizacji branżowego programu promocji kosmetyków zaprezentowane zostaną produkty z następujących kategorii: linia premium perfum CHOPIN, produkty do makijażu JOKO, linia produktów do pielęgnacji twarzy i ciała oraz perfum Pani Walewska, linia perfum Być Może, linia produktów do pielęgnacji twarzy i ciała Gracja, linia produktów do depilacji Tanita, linia produktów do golenia Lider i Wars oraz linia produktów do pielęgnacji twarzy i linię perfum Miraculum. Projekt będzie realizowany od 01 kwietnia 2021 do 30 września 2022 roku. Spółka w ramach projektu i w zgodności z programem branżowym promocji kosmetyków zaplanowała udział w szeregu zadań promocyjnych: 1.Udział w targach The Beautyworld Middle East 2021 – X 2021 roku 2.Trzy misje wyjazdowe do Dubaju, w tym na Forum Gospodarcze w XII 2021 roku. 3.Nabycie lub wytworzenie i dystrybucja obcojęzycznych materiałów informacyjno-promocyjnych takich jak: katalogi Joko i Miraculum, torby. Projekt zostanie sfinansowany ze środków własnych.
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.