Promocja marki FOEN na rynkach perspektywicznych
SA.60012(2020/X) Projekt dotyczy uczestniczenia firmy Zbigniew Gruszecki Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „GRIMEX” w działaniach promocyjnych przewidzianych w Programie promocji o charakterze ogólnym w związku z udziałem Polski w Światowej Wystawie EXPO 2020 w Dubaju, których realizacja przyczyni się do rozwoju działalności eksportowej oraz budowy i regularnej poprawy pozycji konkurencyjnej na zagranicznych rynkach, w tym na poza-unijnym rynku perspektywicznym ZEA, Kuwejt, Barhain, który jest zgodny ze strategią ekspansji firmy. Zasadność realizacji i wyznaczenia działań w projekcie wynika m.in. z potrzeby niwelowania barier wejścia na rynki zagraniczne z marką produktową Przedsiębiorstwa: Brak promocji marki; Brak doświadczenia Firmy w prowadzeniu działań informacyjno-promocyjnych; Niepełna znajomość rynku perspektywicznego ZEA, Kuwejt, Barhain; Brak doświadczenia w pozyskiwaniu nowych partnerów handlowych z ZEA, Barhain. Biorąc pod uwagę powyższe bariery skonstruowano odpowiednie działania, które będą mieć na celu skuteczną promocję marki produktowej FOEN – realizacja celów będzie możliwa dzięki udziale Wnioskodawcy w międzynarodowych imprezach targowo-wystawienniczych, organizacji wyjazdowych i przyjazdowych misji gospodarczych w tym w Polsko-Emirackim Forum Gospodarczym, działaniach informacyjno-promocyjnych. Wartość projektu ogółem: Wydatki kwalifikowalne: 535 500,00 zł Dofinansowanie (%): 455 175,00 zł Wkład własny: 80 325,00 zł
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.