Internacjonalizacja SP sp. z o. o.
SA.60012(2020/X) Przedmiotem projektu jest udział SP sp. z o. o. w programie promocji branży IT/ICT w celu promowania rozwiązania na rynkach zagranicznych. Przedsięwzięcie wpisuje się w strategię firmy w zakresie globalnej ekspansji. Celem projektu jest promowanie systemu spółki na rynkach pozaunijnych Zatoki Perskiej (w szczególności ZEA, Arabii Saudyjskiej, Omanu, Kuwejtu). W ramach projektu planuje się realizację zadań: – 3 wyjazdowe misje gospodarcze; – 4 dodatkowe działanie promocyjne; – 7 targów w roli wystawcy. Zaplanowane w projekcie zadania obok aspektu promocyjnego mają na celu pozyskanie partnerów biznesowych oraz nawiązanie relacji, które przełożą się na wzrost eksportu rozwiązania oferowanego przez firmę SP sp. z o. o. na rynkach zagranicznych, w tym zwłaszcza na wymienionych rynkach perspektywicznych. Projekt przyczyni się do realizacji celu działania 3.3.3 POIR zdefiniowanego jako promowanie marek produktowych, które mają szansę stać się markami rozpoznawalnymi na rynkach zagranicznych oraz promowanie Marki Polskiej Gospodarki. Źródłem finansowania wydatków koniecznych w trakcie realizacji projektu będą, poza środkami wspólnotowymi, środki własne spółki (głównie dochody z bieżącej działalności).
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.