ConnectFacilities - cyfrowa, inteligentna platforma zakupowa dla firm zamawiających usługi oraz dostawców usług z obszaru rynku obsługi nieruchomości
ConnectFacilities to projekt mający za cel stworzenie, wypromowanie i doprowadzenie do rynkowego sukcesu innowacyjnej, inteligentnej, cyfrowej platformy zakupowej dla firm zamawiających usługi oraz dostawców usług z rynku obsługi nieruchomości. Projekt polega na przygotowaniu platformy zakupowej typu “one stop shop”. Innowacyjność rozwiązania opiera się o to, że platforma connetctFacilities jest jedynym produktem skoncentrowanym wyłącznie na zaspokojeniu potrzeb w zakresie usług dla nieruchomości, w związku z czym poza możliwością łączenia stron Zamawiający / Dostawca w zakresie procesu zakupu / sprzedaży oferuje doradztwo merytoryczne na każdym jego etapie zbudowane na bazie maszynowego uczenia się i algorytmu sztucznej inteligencji stworzonego na potrzeby platformy. Platforma udrażnia, upraszcza i automatyzuje proces zakupowy powodując, że jest tańszy, szybszy i bardziej efektywny niż tradycyjnie przeprowadzane postępowania zakupowe w obszarze tych usług. Model biznesowy spółki opiera się o kilka źródeł przychodów w tym: opłacie subskrypcyjnej dla dostawców, opłacie subskrypcyjnej dla zamawiających, prowizji od transakcji oraz reklamy dostawców na platformie. W celu realizacji projektu zostaną zaangażowane zasoby ludzkie w tym zarządu Wnioskodawcy, IT, marketingowe. Zostanie też wynajęta powierzchnia do pracy oraz zakupiona zostanie niezbędna infrastruktura techniczna.
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.