Przejdź do treści Kontakt Regulamin
UE logo
tytuł projektu

Wdrożenie elektronicznego obiegu i archiwizacji dokumentów w procesach sprzedaży mebli.

kategoria
nazwa beneficjenta
"HEBAN" SP. Z O.O.
wartość projektu
299 000,00 zł
dofinansowanie z UE
254 150,00 zł
Województwo
mazowieckie
Powiat
m.st. Warszawa
otwocki
pruszkowski
program
Program Operacyjny Inteligentny Rozwój
działanie
6.2. Wsparcie MŚP w obszarze cyfryzacji - Bony na cyfryzację
fundusz
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
perspektywa
2014 - 2020

SA.60012(2020/X) Zakres projektu obejmuje zakup oprogramowania niezbędnego do elektronicznego obiegu i archiwizacji dokumentów w procesach sprzedaży mebli. Na bazie zakupionego rozwiązania szkieletowego zostanie stworzone zindywidualizowane rozwiązanie dla Wnioskodawcy w celu umożliwienia automatyzacji wymiany informacji (automatycznej komunikacji i realizacji procesów biznesowych). Planowane do wdrożenia innowacje techniczne i funkcjonalne umożliwią elektroniczny obieg i archiwizację dokumentacji przedsiębiorstwa, wyeliminowanie potrzeby kontaktów osobistych w procesach sprzedaży mebli, pełną zdalną kontrolę nad organizacją i wydajnością pracy. W celu realizacji przedsięwzięcia firma zleci wykonanie analizy przedwdrożeniowej która umożliwi odpowiednie zaprojektowanie i wdrożenie oprogramowania z uwzgl. automatyzacji przepływu informacji i danych. Kolejnym krokiem będzie zakup infrastruktury niezbędnej do prawidłowego funkcjonowania wdrażanego systemu.Następnie zakupi oprogramowanie wraz z pracami programistycznymi dostosowującymi je do specyfiki działalności firmy. Cały proces zostanie zakończony szkoleniem użytkowników dla zapewnienia efektywnego wykorzystywania możliwości funkcjonalnych rozwiązań informatycznych wdrażanych w ramach projektu. W wyniku realizacji projektu Wnioskodawca będzie mógł prowadzić procesy zarządcze, operacyjne i pomocnicze w oparciu o najnowocześniejsze rozwiązania informacyjno-komunikacyjne, dzięki czemu nastąpi ich optymalizacja i automatyzacja a co za tym idzie dostosowanie modelu działalności do warunków pandemii. Projekt jest uzasadniony planami rozwojowymi przedsiębiorstwa– dążenie do pełnej cyfryzacji i automatyzacji działalności, zwiększy jego konkurencyjność dzięki możliwościom pracy zdalnej w warunkach pandemii, usprawni procesy, zwiększy efektywność pracy i współpracy z klientami oraz stworzy możliwości poszerzenia rynków zbytu dzięki obsłudze zdalnej, bez konieczności osobistych spotkań, co jest ważne zwłaszcza w aspekcie

Twój opis projektu

MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.

Dodaj zdjęcia project photos
Dodaj film lub prezentację project films
Opis projektu
Description of the project

Oświadczam, że zapoznałem się z Regulaminem Serwisu internetowego Mapa Dotacji UE i akceptuję jego postanowienia.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, wpisanych w formularzu kontaktowym, w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) (RODO), informuję, że:

1. administratorem danych osobowych przetwarzanych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej, z siedzibą pod adresem: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, jest Minister Funduszy i Polityki Regionalnej;

2. dane osobowe przetwarzane będą w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość, na podstawie przepisów art. 6 ust. 1 lit. a) RODO;

3. dane osobowe mogą być udostępniane innym organom uprawnionym na podstawie stosownych przepisów do uzyskania danych;

4. w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje prawo: – żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, – wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, – cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie, – wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;

5. dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w celu podejmowania decyzji, w tym profilowaniu;

6. dane kontaktowe do Inspektora ochrony danych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej: Inspektor Ochrony Danych, Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, adres ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, adres e-mail: IOD@miir.gov.pl.