Promocja marki na rynkach zagranicznych innowacyjnej firmy Fischer Automotive z sektora motoryzacyjnego
Głównym celem projektu jest promocja marki innowacyjnej firmy Fischer Automotive Sp. z o.o. Sp. k. na rynkach zagranicznych poprzez udział w międzynarodowych imprezach targowych z sektora motoryzacyjnego. Firma planuje również wykreowanie wizerunku firmy jako solidnego partnera biznesowego oferującego wysokiej jakości produkty. Rezultatami projektu będą: wzrost wartości eksportu w sprzedaży ogółem i nowe podpisane kontrakty handlowe na rynkach zagranicznych. Projekt zakłada dwukrotny udział w charakterze wystawcy w targach: Automechanika Istanbul (Stambuł, Turcja) oraz AAPEX (Las Vegas, Stany Zjednoczone Ameryki), a także udział w ramach misji gospodarczych w targach: Australian Auto Aftermarket Expo (Melbourne, Australia), INA PAACE Automechanika Mexico City (Mexico City, Meksyk), dwukrotnie w Automechanika Frankfurt (Frankfurt, Niemcy), AAPEX (Las Vegas, Stany Zjednoczone Ameryki), ExpoMECÂNICA (Porto, Portugalia), Autotech (Kair, Egipt), Automechanika Dubai (Dubaj, Zjednoczone Emiraty Arabskie), Connected Car Japan Tokio (Tokio, Japonia), MOTORTEC International Automotive Industry Fair (Madryt, Hiszpania), Autopromotec (Bolonia, Włochy), Automechanika Birmingham (Birmingham, Wielka Brytania), Equip Auto (Paryż, Francja), Automechanika Buenos Aires (Buenos Aires, Argentyna).
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.