Wzrost konkurencyjności firmy Gąska Sp. z o.o. na arenie międzynarodowej dzięki udziałowi w zagranicznych targach i misjach gospodarczych
Wnioskodawca będzie realizował projekt w ramach Działania 2.25 Promocja marki innowacyjnych MŚP. Jako miejsca prowadzenia działań promocyjnych wybrane zostały rynki europejskie (Włochy, Niemcy, Austria, Wielka Brytania, Ukraina, Bułgaria, Hiszpania, Francja, Dania, Czechy, Litwa, Grecja, Mołdawia) i azjatyckie (Kazachstan, Uzbekistan). Zakres działań promocyjnych będzie obejmował udział w międzynarodowych targach branżowych o charakterze b2b: a) w charakterze wystawcy, targi: – EIMA (Bolonia, Włochy, 2024, 2026, 2028) – AGRITECHNICA (Hanower, Niemcy, 2025, 2027, 2029) b) w charakterze odwiedzającego podczas misji gospodarczych, targi: – AGROMASHEXPO (Budapeszt, Węgry, 2024, 2025, 2028) – KAPASEI (Kowno, Litwa, 2024, 2025, 2027, 2028) – AgriTek Astana (Astana, Kazachstan, 2024) – MOLDAGROTECH (Kiszyniów, Mołdawia, 2024) – Agrotica (Saloniki, Grecja, 2024) – AgriTek Uzbekistan (Taszkent, Uzbekistan, 2024) – Austro Agrar (Tulln, Austria, 2024, 2025, 2027, 2029) – InterAGRO (Kijów, Ukraina, 2025, 2026, 2027) – TECHAGRO (Brno, Czechy, 2025) – Tillage-Live (Tadcaster, Wielka Brytania, 2025, 2027) – Agra (Lipsk, Niemcy, 2026, 2028, 2029) – FIMA (Saragossa, Hiszpania, 2026) – Bata Agro (Stara Zagora, Bułgaria, 2026) – SIMA (Paryż – Villepinte, Francja, 2026, 2028, 2029) – Agromek (Herning, Dania, 2027)
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.