Przejdź do treści Kontakt Regulamin
UE logo
tytuł projektu

Nowoczesny e-urząd w Gminie Horyniec-Zdrój

kategoria
nazwa beneficjenta
Gmina Horyniec-Zdrój
wartość projektu
5 349 232,09 zł
dofinansowanie z UE
4 342 631,97 zł
Województwo
podkarpackie
Powiat
lubaczowski
program
Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027
działanie
1.2. Cyfryzacja
fundusz
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
perspektywa
2021 - 2027

Gmina Horyniec traktuje projekt e-Urząd w Horyńcu Zdroju jako kontynuacją innego projektu: „Cyfrowy Urząd, e-Usługi w gminach Powiatu Lubaczowskiego” dzięki któremu dla mieszkańców i mieszkanek gminy uruchomiono podstawowy zakres e-Usług w 2017 r. Dobry odbiór w/w projektu oraz pandemia COVID 19 (ograniczenia, które pokazała) skłoniły władze Gminy do wyjścia naprzeciw oczekiwaniom i uruchomieniu na terenie gminy dodatkowych e-Usług i działań mających na celu usprawnienie działania szerokorozumianego Urzędu. Wnioskodawca w ramach projektu zaplanował stworzenie nowoczesnej platformy elektronicznej, która umożliwi mieszkańcom/kom dostęp do elektronicznego urzędu (e-Usług) w sposób zdalny. W ramach przygotowania projektu, przeprowadzono wywiady wśród przedstawicieli środowisk do których e-Usługi byłyby skierowane (miekszkanki/ńcy) oraz wśród beneficjentów pośrednich – pracowników Urzędu (w tym spółki zależnej – Usługi Komunalne -dalej UK) Najważniejszymi problemami, które zostały zdiagnozowane przez obydwie grupy to: i potrzeby zdiagnozowane wśród pracowników/czek i mieszkańców/ek: • Słaba wydajność pracy i kolejki do załatwienia części spraw w Urzędzie i UK. Część niedostępnych cyfrowo spraw do załatwienia wymaga wizyty klientów w Urzędzie co generuje opóźnienia w obsłudze. • Ograniczony dostęp do usług i: Niektóre usługi publiczne są̨ pożądane do wykorzystania w określonych terminach. Ograniczona ilość „okienek” do obsługi utrudnia mieszańcom/nkom korzystanie z nich oraz powoduje frustracje u pracowników. • Brak informacji o statusie sprawy- mieszkańcy nie mają możliwości monitorowania postępów i statusów zgłoszonych do załatwienia spraw. • Źle zorganizowane działanie EOD skutkuje brakiem wystarczającej integracji systemów dziedzinowych, co utrudnia sprawne załatwianie spraw. Projekt zakłada walkę z w/w problemami poprzez realizację założobych celów w postaci: • Uruchomienie nowych e-Usług, które rozszerzą zakres usług zdalnych Urzędu. • Ułatwienie dostępu do e-Usłu

Twój opis projektu

MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.

Dodaj zdjęcia project photos
Dodaj film lub prezentację project films
Opis projektu
Description of the project

Oświadczam, że zapoznałem się z Regulaminem Serwisu internetowego Mapa Dotacji UE i akceptuję jego postanowienia.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, wpisanych w formularzu kontaktowym, w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) (RODO), informuję, że:

1. administratorem danych osobowych przetwarzanych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej, z siedzibą pod adresem: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, jest Minister Funduszy i Polityki Regionalnej;

2. dane osobowe przetwarzane będą w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość, na podstawie przepisów art. 6 ust. 1 lit. a) RODO;

3. dane osobowe mogą być udostępniane innym organom uprawnionym na podstawie stosownych przepisów do uzyskania danych;

4. w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje prawo: – żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, – wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, – cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie, – wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;

5. dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w celu podejmowania decyzji, w tym profilowaniu;

6. dane kontaktowe do Inspektora ochrony danych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej: Inspektor Ochrony Danych, Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, adres ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, adres e-mail: IOD@miir.gov.pl.