Zwiększenie konkurencyjności międzynarodowej Ap-Tech Sp. z o.o. poprzez udział w branżowym programie promocji.
Zakres inwestycji:
Przedmiotem projektu był udział w programie promocji branży części samochodowych i lotniczych. Głównym produktem eksportowym firmy AP-Tech jest Clear AirSpace jest mobilna aplikacja dla pilotów samolotów i helikopterów, będąca narzędziem pomocniczym do nawigacji podczas operacji lotniczych. Innowacyjność produktu w głównej mierze polega na indywidualnym dostosowaniu do potrzeb instytucji. Dzięki takiemu podejściu, nawiązaliśmy współpracę z instytucjami takimi jak lotnictwo wojskowe i ratownicze, Straż Graniczna, Policja oraz szkoły lotnicze. Aplikacja została wyposażona w szereg funkcjonalności, dzięki którym użytkownik ma możliwość pracy w trybie offline, planowania oraz zapisu trasy lotu, zobrazowania przestrzeni powietrznej i dróg lotniczych. Aplikacja zapewnia dostęp do map lotniczych, kart podejść, planów lotnisk, stref wyłączonych z lotów, przenikania map, bieżących informacji AUP i bazy przeszkód lotniczych. Pozwala planować, optymalizować oraz monitorować operacje lotnicze każdego typu, a także definiować wybrane obszary, punkty a nawet przeszkody na mapie. Do głównej grupy odbiorców produktu można zaliczyć podmioty dostarczające technologie dla lotnictwa, tym samym głównym rynkiem zbytu jest Kanada i USA.Cele projektu:Celem projektu była promocja flagowego produktu – systemu nawigacyjnego ClearAirSpace na rynkach perspektywicznych, zintensyfikowanie powiązań z zagranicznymi partnerami oraz zwiększenie rozpoznawalności marki i przychodów ze sprzedaży zagranicznej. Celem pośrednim jest ciągły rozwój przedsiębiorstwa w tym poszerzenie oferty produktowo-usługowej.W ramach projektu zaplanowano udział w 7 imprezach targowo-wystawienniczych w charakterze wystawcy:1. Singapore Airshow 20182. Aerospace & Defense Supplier Summit Seattle 20183. ILA Berlin Air Show 20184. Międzynarodowy Salon Przemysłu Obronnego Kielce 20185. Aeromart Montreal 20196. Dubai Airport Show 20197. Międzynarodowy Salon Przemysłu Obronnego Kielce 2019
Zaplanowano również misje wyjazdowe do Kanady i USA oraz przyjazdowe gości z Kanady i USA. W celu jak najlepszej prezentacji firmy i produktów na rynkach zagranicznych, pracownicy firmy wzięli udział w szkoleniu w zakresie umiędzynarodowienia pt. „Effective Negotiations in English”, której obejmowało swym zakresem m.in. zagadnienia z kultury biznesowej wybranych regionów, prezentacji oferty oraz zawierania umów. Dodatkowo w ramach przygotowań do misji gospodarczych skorzystano z usługi doradczej obejmującej m.in. Przygotowanie strategii biznesowej rozwoju produktu na rynku Kanady i USA, przygotowanie strategii PR produktu i usług oraz przygotowania oferty dedykowanej na dany rynek. W ramach projektu zakupiono niezbędne materiały wystawienniczo-promocyjne, takie jak: zabudowa stoiska wystawienniczego, sprzęt multimedialny, gadżety reklamowe, foldery promocyjne, wizytówki.Znaczenie projektu:„Realizacja przedmiotowego projektu pozwoliła na rozwój Aplikacji ClearAirSpace nie tylko w Polsce, ale także otwarcie na rynki zagraniczne, a co za tym idzie poszerzenie grona odbiorców swojej nowej gamy produktów. Realizacja zadania pozwoliła nam na ugruntowanie pozycji rynkowej, perspektywę podjęcie kolejnych działań rozwojowych”-podsumował wnioskodawca.W trakcie projektu realizowano działania promocyjno-informacyjne takie jak: prowadzenie kampanii promocyjnej w mediach społecznościowych, banery reklamowe na stronach targów branżowych, artykuły prasowe i filmy promocyjne.
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.