Rozwój firmy CFT Precyzja poprzez zwiększenie eksportu.
Celem projektu jest promocja marki CFT Precyzja oraz internacjonalizacja produktów i usług świadczonych przez Wnioskodawcę na rynkach europejskich i bliskowschodnich. Cel ten zostanie osiągnięty przez udział w imprezach wystawienniczych rekomendowanych przez firmę consultingową ,w roli wystawcy oraz towarzyszące im działania promocyjne i informacyjne. Celem ogólnym jest zwiększenie konkurencyjności firmy przez zwiększenie eksportu, co jest zgodne z celem osi priorytetowej nr III w RPO WM. Cele szczegółowe to: – zwiększenie przychodów z eksportu – zmniejszenie zależności od rynku polskiego (dywersyfikacja) – promocja marki CFT Precyzja – lepsze poznanie i dostosowanie się do wymagań klientów zagranicznych – podpisanie nowych kontraktów handlowych – pozyskanie nowych rynków zagranicznych Sposób osiągnięcia tych celów został opisany w załączonej strategii eksportowej. Realizacja projektu doprowadzi do wprowadzenia innowacyjnych osłon balistycznych opracowanych w firmie na rynki światowe, zwiększy rozpoznawalność marki CFT Precyzja oraz zwiększy przychody firmy i umożliwi jej dalszy rozwój.
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.