Realizacja planu ekspansji na rynki zagraniczne spółki InMotion Labs poprzez promocje produktów i usług.
Numer_referencyjny_programu_pomocowego: SA 42799(2015/X) Przeznaczenie_pomocy_publicznej:_art.19 Przedmiotem projektu jest realizacja planu eksportu poprzez organizacje wyjazdów promocyjnych i udział w targach handlowych firmy InMotion Labs, a także budowa i wzmacnianie pozycji marki inMotion na rynku międzynarodowym. W ramach zadań realizowanych w programie Go to Brand beneficjent ma zamiar wystąpić jako wystawca na imprezach targowo-wystawienniczych odbywających się na terenach Europy,Azji oraz Ameryki Północnej. Poprzez promocję produktów w ww. miejscach firma planuje nawiązać współprace z wieloma potencjalnymi klientami. Rozpowszechnienie oferty firmy na rynkach zagranicznych spowoduje wzrost eksportu i napędzi rozwój marki. Wnioskodawca wybrał 8 rynków docelowych w tym 3 perspektywiczne w celu zaprezentowania swojego produktu. Te rynki to: – Wielka Brytania – Austria – Hiszpania – Niemcy – Stany Zjednoczone Ameryki Północnej (USA) – Zjednoczone Emiraty Arabskie (ZEA) – Korea Południowa – Singapur Wybrane targi zostały dopasowane wedle kategorii w której możliwe jest pokazywanie innowacyjnych produktów oraz usług elektronicznych. Projekt przyczynia się do rozwoju polskiej branży IT/ICT poprzez promocje produktu zaawansowanego technologicznie, umiejscowionego w niszowym segmencie rynku o niewielkiej konkurencji.
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.