Zwiększenie potencjału konkurencyjnego i promocja marki JustIdea na rynkach zagranicznych, w tym na rynku perspektywicznym USA
SA 42799(2015/X) Przedmiotem projektu jest wsparcie działań marki JustIdea dążących do wzrostu jej rozpoznawalności na rynkach zagranicznych. Wnioskodawca wybrał zgodny z zakresem działalności Branżowy Program Promocji IT/ICT, według którego przygotowano zakres projektu oraz dokonano wyboru rynku perspektywicznego – regionu Ameryki Północnej, w szczególności – USA. Wnioskodawca przeprowadzi działania w Stanach Zjednoczonych oraz na rynku portugalskim i niemieckim. Planowane działania obejmują: – udział w wydarzeniach targowych w charakterze wystawcy (Techcrunch Disrupt 2020, Hannover Messe 2020, SXSW 2020, Web Summit 2020), – usługę doradczą związaną z rynkiem perspektywicznych (analiza rynku IT z uwzględnieniem digital), – dodatkowe działania informacyjno-promocyjne. Projekt sfinansowany będzie z wypracowanych w ubiegłych latach zysków zatrzymanych oraz, w razie potrzeby, środków własnych właściciela.
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.