Wdrożenie zaleceń strategii wzorniczej w Ecoline
Firma Ecoline ma już ponad 20-letnie doświadczenie w zakresie projektowania i budowania linii lakierniczych do malowania proszkowego dla różnych branż.Celem projektu była realizacja działań obejmujących całość zaleceń zawartych w opracowanej strategii wzorniczej. Działania dotyczyły zmian organizacyjnych w firmie, kształtowania wizerunku marki Ecoline oraz wprowadzenia na rynek nowych lub znacząco zmodyfikowanych produktów opisanych w strategii.W ramach realizacji projektu przeprowadzono rebranding – opracowano całościową identyfikację wizualną, stworzono bazę zdjęć, filmów i materiałów eksperckich dla potrzeb projektowania materiałów wizerunkowych.
Projekt objął również powstanie nowej firmowej strony www oraz opracowanie systemu znakowania. Realizując działania strategii wyznaczono osobę odpowiedzialną za markę i nowy schemat organizacyjny. Opracowano również projekt nowego produktu, systemu tablic sterowniczych oraz przeprojektowano elementy linii (produktów firmy), pozwalające ograniczać gromadzenie się zanieczyszczeń. Wiązało się to z zakupem urządzeń produkcyjnych wskazanych w strategii, czyli lasera, oczyszczarki i prasy mimośrodowej.W wyniku realizacji projektu powstał spójny, zapadający w pamięć, wizerunek marki. Realizacja projektu nie tylko poprawiła pozycjonowanie firmy w stosunku do konkurencji, ale również przełożyła się na uzyskanie przez klientów firmy Ecoline przewagi konkurencyjnej zarówno w Polsce, jak i na świecie.
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.