Rozwój i wzrost konkurencyjności firmy KROFAM Sp. z o.o. poprzez wdrożenie strategii wzorniczej
Głównym celem realizacji projektu był wzrost konkurencyjności i potencjału rozwojowego firmy KROFAM Sp. z o.o. w oparciu o wzornictwo przemysłowe, poprzez wdrożenie rekomendacji opracowanej w I etapie dz. 1.4. PO PW strategii, obejmujące zaprojektowanie i wdrożenie nowych produktów, nowych technologii produkcji oraz nowych narzędzi marketingowych, co umożliwiło firmie KROFAM wprowadzenie na rynek innowacji produktowej, procesowej, organizacyjnej i marketingowej.
Cel ten został osiągnięty poprzez:
- Zakup specjalistycznych usług doradczych związanych z opracowaniem nowych projektów wzorniczych,
- Zakup nowych urządzeń produkcyjnych w celu wdrożenia na rynek innowacji produktowej w postaci kolekcji mebli łazienkowych,
- Realizację działań wewnętrznych mających na celu wdrożenie wzornictwa do działalności firmy.
Osiągniętym celem pośrednim projektu jest zwiększenie potencjału przedsiębiorstwa z Polski Wschodniej poprzez wykorzystanie wzornictwa oraz wprowadzenie na rynek nowych produktów.
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.