Internacjonalizacja firmy CER MOTOR na rynkach zagranicznych w ramach promocji branży części samochodowych i lotniczych.
SA 42799(2015/X) Firma planuje wziąć udział w programie promocji branży części samochodowych i lotniczych na rynkach Chin, Stanów Zjednoczonych, Bułgarii, Rumunii, Gruzji, Niemiec, Włoch i Łotwy. Firma planuje wziąć udział w 4 imprezach targowych w charakterze wystawcy: The International Motor Show „Auto” 2019 i 2020, Targi Techniki Motoryzacyjnej – TTM 2020 i Automechanika Frankfurt 2020. W ramach udziału w targach firma przygotuje także panel promocyjny Marki Polskiej Gospodarki. Firma zorganizuje 1 przyjazdową misję gospodarczą dla kontrahentów z Gruzji oraz weźmie udział w 11 wyjazdowych misjach gospodarczych do Gruzji, Bułgarii, Rumunii, Łotwy, Włoch, USA i Chin, a w ramach misji gospodarczych weźmie udział w 3 imprezach targowych: AAPEX 2020, Automechanika Szanghaj 2019 i 2020. W ramach działań informacyjno-promocyjnych projektu firma przeprowadzi także dodatkowe działania promocyjne: zleci przygotowanie i produkcję materiałów informacyjno-promocyjnych i produkcję filmu informacyjno-promocyjnego. Projekt dotyczy promowania produktu i marki produktowej firmy przy wykorzystaniu założeń wizualizacji Marki Polskiej Gospodarki. Projekt będzie finansowany z własnych środków wnioskodawcy i z otrzymanej dotacji w formie zaliczki i refundacji.
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.