Wzrost konkurencyjności firmy Ł & K na rynkach międzynarodowych
SA 42799(2015/X) Na potrzeby promocji wybranych produktów, w tym nowości, jakie firma Ł&K wprowadza na rynki zagraniczne : Drzwi termoizolacyjne – kolekcja : Abakus, Bandera oraz nowa, innowacyjna Linia NEURON, opracowano model kampanii marketingowej, oparty na udziale w targach zarówno jako wystawca ( 3 imprezy ) oraz odwiedzający ( jedna impreza targowa dotycząca rynku perspektywicznego – Rosji – misja gospodarcza); poprowadzonych działań informacyjno-promocyjnych. Wybrane Imprezy targowe: Impreza na rynku perspektywicznym w Moskwie Mosbuild2020 oraz kluczowe dla branży stolarki budowlanej imprezy w Europie w Niemczech FENSTERBAU FRONTALE 18-21 MARZEC Norymberga; Międzynarodowe Tragi Budma 2020 Poznań oraz w EQUIP BAYE LISTOPAD 2020 , PARYŻ /FRANCJA. Imprezy te umożliwią nie tylko śledzenie nowych trendów, ale również pozyskanie kontrahentów zarówno z nowych rynków : Rosji oraz Francji, jak i nowych kontrahentów z rynku niemieckiego. Działania informacyjno-promocyjne to wykonanie oraz dystrybucji materiałów informacyjno-promocyjnych takich jak: katalogi i gadżety reklamowe – długopisy na każdą imprezę targową. Finansowanie projektu – środki własne oraz dotacja
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.