Opracowanie systemu BaltoroRogue do zautomatyzowanego tworzenia poziomów do gier
Numer_referencyjny_programu_pomocowego: SA.41471(2015/X) Przeznaczenie_pomocy_publicznej: art. 25 rozporządzenia KE nr 651/2014 z dnia 17 czerwca 2014 r. uznające niektóre rodzaje pomocy za zgodne z rynkiem wewnętrznym w stosowaniu art. 107 i 108 Traktatu (Dz. Urz. UE L 187/1 z 26.06.2014).Celem projektu jest opracowanie systemu BaltoroRogue do zautomatyzowanego tworzenia poziomów do gier, który pozwoli osiągnąć znacząco szybszy stopień tworzenia poziomów, do tej pory nieosiągalny w środowisku gier roguelike oraz generować poziomy w jakości porównywalnej z tą uzyskiwaną przez projektantów w sposób manualny. Wynikiem realizacji projektu będzie wszechstronny silnik do gier typu roguelike oraz edytor poziomów do tego silnika, który będzie wspierany przez rozbudowane, zautomatyzowane generatory. System pozwoli nie tylko skrócenie i zoptymalizowanie czasu pracy nad poziomami, ale przełoży się też na oszczędność czasu nad całym projektem i produkcją gry, co wpłynie na poprawę rentowności gry i obniżenie kosztów produkcyjnych. Kluczowym problemem badawczym jest brak dostępnej technologii pozwalającej na stworzenie gry, która w automatyczny sposób generuje światy gry podejmując decyzje o balansie ich poziomu trudności, czy ułożenia środowisk wizualnych bez udziału projektantów poziomów lub z ich ograniczonym udziałem. Brak technologii wspierającej tworzenie poziomów do gier, przekłada się na czasochłonność pracy i tym samym zwiększenie kosztów produkcji. Rozwiązanie BALTORO GAMES Sp. z o.o. – BaltoroRogue- będzie pierwszym kompleksowym narzędziem technologicznym, które w sposób zautomatyzowany pozwoli budować poziomy do gier w jakości porównywalnej z tą uzyskiwaną przez projektantów w sposób manualny, przy zapewnieniu automatycznej oceny trudności. W ten sposób narzędzie pozwoli osiągnąć znacząco szybszy stopień tworzenia leveli do tej pory nieosiągalny w środowisku gier roguelike. Wyróżniki rozwiązania: – skrócenie czasu tworzenia bazy unikalnych lokacji […]
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.