SŁODKA SPÓŁDZIELNIA POKÓJ II
SA 42799(2015/X) W ramach Programu promocji branży polskich specjalności żywnościowych firma Spółdzielnia Pokój zaplanowała wykorzystanie skutecznych narzędzi i form promocji do wzrostu rozpoznawalności marki i ekspansji na rynki zagraniczne wykorzystywanych obecnie w ramach realizowanego projektu Go to Brand w celu jego kontynuacji. Program jest realizowany zgodnie ze strategią ekspansji firmy. Zaplanowano udział w targach przeznaczonych dla branży spożywczej w Niemczech oraz na rynku perspektywicznym ZEA. W trakcie imprez targowych firma przewiduje wynajem powierzchni wystawienniczej oraz aktywną promocję na stoisku oznakowanym zgodnie z wymogami programu. Na wszystkich stoiskach targowych będzie stosowany trwały element MPG wytworzony zgonie z założeniami wizualizacji Marki Polskiej Gospodarki. Informacja i promocja projektu będzie prowadzona zgonie z wytycznymi.
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.