Wzrost konkurencyjności firmy "DEMI CO." na rynkach międzynarodowych
SA 42799(2015/X) Projekt ma na celu promocję innowacyjnych produktów- mebli użyteczności publicznej na rynkach perspektywicznych: Japonia, Meksyk, ZEA oraz rynkach europejskich. Na potrzeby promocji opracowano model kampanii marketingowej, oparty na udziale, jako wystawca w międzynarodowych targach oraz udziale jako odwiedzający na targach : Udział w targach jako wystawca WARSAW HOME 2020, EUROGASTRO w Warszawie 2022r., 4DD w Katowicach w 2022r., Meble Poznań w 2021r., IMM w Kolonii w 2022r. oraz misje wyjazdowe na targi : Gaishoku Business Week w Japonii w 2020r, EXPHOTEL w Meksyku w 2021r , THE HOTEL SHOW DUBAI w ZEA w 2021r. Ponadto zaplanowano działania informacyjno-promocyjne: opracowanie i wydruk katalogów, wizytówek, folderów / broszur; wykonanie filmu promującego markę firmy oraz przeprowadzenie działań informacyjno-promocyjnych na wyszukiwarkach internetowych oraz portalach społecznościowych.
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.