Skip to main content Contact
UE logo
The title of the project

WSPARCIE NA KOSZTY OPERACYJNE DLA FIRMY SUNNY4YOU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Name of the beneficiary
SUNNY4YOU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Project value
33 283,98 zł
Co-financing from the EU
33 283,98 zł
Voivodeship
dolnośląskie
County
m. Wrocław
program
Regionalny Program Operacyjny Województwa Dolnośląskiego 2014-2020
action
1.5. Rozwój produktów i usług w MŚP
fund
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
perspective
2014 - 2020

Od 10 lat prowadzę we wrocławskiej Renomie franczyzowe biuro podróży pod marką Travelplanet. Cała moja działalność opiera się na sprzedaży wycieczek zagranicznych. Mój przychód stanowi prowizja, którą otrzymuję za wycieczki sprzedane w danym miesiącu (agenci turystyczni sprzedający pod własną marką otrzymują tą prowizję dopiero po wylocie klienta). Sprzedaż ofert wakacyjnych na sezon Lato 2020 rozpoczęliśmy już we wrześniu 2019 roku. Już pod koniec lutego nasi klienci zaczęli masowo rezygnować z wyjazdów. Dnia 13.03.2020 roku z powodu Covid-19 został wprowadzony stan wyjątkowy i zamknięcie granic,tym samym pozbawiając moją firmę jakiegokolwiek przychodu. Organizatorzy zostali zmuszeni do bezkosztowego anulowania wszystkich wyjazdów zaplanowanych na marzec, kwiecień, maj, czerwiec. Strach przed epidemią spowodowała, że klienci masowo rezygnują ze swoich wakacji również na lipiec, sierpień i wrzesień. Dla mojej firmy oznacza to ogromne straty, ponieważ z jednej strony utraciliśmy możliwość przychodów, a z drugiej musimy oddać prowizje za wszystkie anulowane rezerwacje. Łączna kwota zwróconych do dziś prowizji wynosi 50757,28 PLN. Spadki przychodów mojej firmy rok do roku wyniosły: w lutym 36%, w marcu 70%, w kwietniu 82%, w maju 85% i w czerwcu 95%. Mimo, że nic nie zarabiamy pracujemy na pełnych obrotach, są zmiany, dalsze anulacje i masa pytań związanych z uruchomieniem czarterów w lipcu. Stałe koszty utrzymania biura wynoszą 20 000 PLN miesięcznie i składają się na nie głównie czynsz w galerii handlowej, wynagrodzenia i kredyty bankowe. Nie możemy zredukować tych kosztów, ponieważ musimy zapewnić obsadę na czas otwarcia galerii tj. 12h dziennie. Otrzymaną dotację z projektu przeznaczymy w całości na kapitał obrotowy, czyli bieżące koszty tak, aby zachować płynność finansową do czasu poprawy sytuacji na rynku. Klienci nie są zainteresowani wyjazdami zagranicznymi, aż 87% z nich deklaruje wakacje w kraju, a te rezerwują sobie sami bezpośrednio w

Your project description

To add a photo, description, specify a location or attach other materials about the project, you should fill out the form below. After clicking the “send” button, a message will be sent to you e-mail asking for confirmation. You must accept to submit the form. The EU Dot Map Guidelines and consent to the processing of personal data. materials will be sent to the editor of the site, who will publish it on the website after verification test.

Add photos project photos
Add a movie or presentation project films
Description of the project
Opis projektu

I declare that I have read the Regulations of the Online Website of the EU Mapa Dotacji and accept its provisions.

I agree to the processing of my personal data, entered in the contact form, in order to reply to the message. According to art. 13 para. 1 and 2 of the Regulation of the European Parliament and of the Council (EU) 2016/679 of 27 April 2016 on the protection of individuals with regard to the processing of personal data and on the free movement of such data and repealing Directive 95/46 / EC (Journal of Laws EU L 119, 04/05/2016, page 1) (RODO), I inform that:
1.administrator of personal data processed in the Ministry of Development Funds and Regional Policy, based at: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warsaw, is the Minister of Development Funds and Regional Policy;
2. personal data will be processed in order to reply to a message, based on the provisions of art. 6 par. 1 lit. a) RODO;
3. personal data may be made available to other authorities entitled under the relevant provisions to obtain data;
4. in connection with the processing of personal data have the right to: – request access to their personal data, rectify or limit processing, – raise objections to the processing of personal data, – withdraw consent to processing at any time, – submit a complaint to the supervisory body – the President of the Office Personal Data Protection;
5. personal data is not subject to automated processing in order to make decisions, including profiling;
6. contact details to the Data Protection Officer in the Ministry of Development Funds and Regional Policy: Data Protection Supervisor, Ministry of Development Funds and Regional Policy, address: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warsaw, e-mail address: IOD@miir.gov.pl