Przejdź do treści Kontakt Regulamin
UE logo
tytuł projektu

Wsparcie przedsiębiorstwa Pałac Morawa sp. z o.o. w dalszym funkcjonowaniu na rynku turystycznym

nazwa beneficjenta
PAŁAC MORAWA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
wartość projektu
78 057,87 zł
dofinansowanie z UE
78 057,87 zł
Województwo
dolnośląskie
Powiat
świdnicki (dolnośląskie)
program
Regionalny Program Operacyjny Województwa Dolnośląskiego 2014-2020
działanie
1.5. Rozwój produktów i usług w MŚP
fundusz
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
perspektywa
2014 - 2020

Pałac Morawa w związku z COVID-19 znalazł się w trudnej sytuacji. Spółka oferuje usługi hotelowo – gastronomiczne, co spowodowało, iż w okresie pandemii nie mogliśmy obsługiwać gości. Spółka, która mieści się w zabytkowym obiekcie musiała ponosić koszty stałe, które za okres marzec-maj to 251 509,72,przychody to 62 498,60. Zarząd postanowił utrzymać przedsiębiorstwo, zwracając uwagę na utrzymanie miejsc pracy. Pracownicy w tym okresie przebywali na urlopach wypoczynkowych, spółka korzystałą ze środków FGŚP. Pracownicy zgodzili się na te zmiany. Spółka mieści się w Gminie Strzegom, która odwołała w tym roku wszystkie masowe imprezy. Powoduje to, iż duża liczba klientów, którzy korzystali z naszej bazy przy okazji udziału w tym roku nas nie odwiedzi. Ponadto Pałac Morawa ściśle współpracuje z LKS Stragona. Klub jest organizatorem wielu międzynarodowych zawodów konnych. W wyniku zamknięcia granic RP oraz w wyniku innych wytycznych nie odbyły się zawody w terminach od marca do maja, również część późniejszych została odwołana. Pałac Morawa musi zwrócić swoim klientom zaliczki. Ze względu na wymogi sanitarne nasz partner odwołał rezerwację kolonii. Obecne wymogi sanitarne, szczególnie obowiązek utrzymania dystansu społecznego powoduje, że możemy przyjmować mniej gości niż wcześniej. Te obostrzenia rzutują również na ograniczoną liczbę uczestników szkoleń i konferencji, które stanowią ważny element w przychodach. Przestój w działalności, odwołane rezerwacje powodują, że możliwość realizacji projektu przełożyłaby się na utrzymanie dotychczasowego zatrudnienia, co jest priorytetem. Zatrudniamy 16 pracowników, w tym 4 osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności. Pomimo trudnej sytuacji nikogo nie zwolniliśmy. Trudna sytuacja przekłada się bezpośrednio na trudności związane z płynnością finansową, wynikającą z wysokich kosztów utrzymania zabytkowego obiektu. Środki z projektu umożliwiłyby nam utrzymanie zatrudnienia i kontynuację naszej działalności pomimo spadku dochodów.

Twój opis projektu

MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.

Dodaj zdjęcia project photos
Dodaj film lub prezentację project films
Opis projektu
Description of the project

Oświadczam, że zapoznałem się z Regulaminem Serwisu internetowego Mapa Dotacji UE i akceptuję jego postanowienia.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, wpisanych w formularzu kontaktowym, w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) (RODO), informuję, że:

1. administratorem danych osobowych przetwarzanych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej, z siedzibą pod adresem: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, jest Minister Funduszy i Polityki Regionalnej;

2. dane osobowe przetwarzane będą w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość, na podstawie przepisów art. 6 ust. 1 lit. a) RODO;

3. dane osobowe mogą być udostępniane innym organom uprawnionym na podstawie stosownych przepisów do uzyskania danych;

4. w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje prawo: – żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, – wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, – cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie, – wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;

5. dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w celu podejmowania decyzji, w tym profilowaniu;

6. dane kontaktowe do Inspektora ochrony danych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej: Inspektor Ochrony Danych, Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, adres ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, adres e-mail: IOD@miir.gov.pl.