Wsparcie umiędzynarodowienia oraz działalności eksportowej przedsiębiorstwa OBST S.A.
SA 42799(2015/X) Przedmiotem projektu jest uczestnictwo Wnioskodawcy w programie promocji dla branży polskich specjalności żywnościowych, który ma na celu promocję działalności na arenie międzynarodowej oraz aktywny udział w promocji Marki Polskiej Gospodarki za granicą. Wybrane w projekcie rynki są zgodne ze strategią rozwoju eksportowego firmy. Zakres projektu obejmuje: 1. Udział w międzynarodowych targach branżowych o charakterze b2b w roli wystawcy: a) Targi World Food Istanbul (Istambuł, Turcja, 02-05.09.2020 r.) b) Targi SIAL (Paryż, Francja, 18-22.10.2020 r.) c) Targi FOODEX Japan (Tokio, Japonia, marzec 2021 r.) d) Targi IFE London (Londyn, Wielka Brytania, 21-24 marca 2021 r.) e) Targi IFEX (Manila, Filipiny, maj 2021 r.) f) Targi PLMA Amsterdam (Amsterdam, Holandia, maj 2021 r.) g) Targi ANUGA (Kolonia, Niemcy, październik 2021 r.) h) Targi Gulfood (Dubaj, Zjednoczone Emiraty Arabskie, luty 2022 r.) i) Targi Alimentaria (Barcelona, Hiszpania, kwiecień 2022 r.) j) Targi THAIFEX Anuga Asia (Bangkok, Tajlandia, maj 2022 r.) 2. Działania informacyjno-promocyjne obejmujące: a) Nabycie, wytworzenie oraz dystrybucja obcojęzycznych lub dwujęzycznych materiałów informacyjno-promocyjnych. b) Produkcja i emisja spotu promocyjno – informacyjnego. Realizacja projektu sfinansowana zostanie ze środków własnych Wnioskodawcy.
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.