Promocja oraz internacjonalizacja oferty produktowej firmy BARDOMED
SA 42799(2015/X) Przedmiotem projektu jest internacjonalizacja działalności oraz promocja marki firmy Prodromus. poprzez realizację zadań zgodnie z branżowym programem promocji branży sprzętu medycznego. Wnioskodawca dokonał wyboru pozaunijnych rynków perspektywicznych – USA, Bliski Wschód. Zakres rzeczowy przedmiotowego projektu obejmuje: Udział w 8 imprezach targowych w charakterze wystawcy: targi poświęcone technologiom medycznym w Polsce (3-krotnie), Niemczech (2-krotnie), ZEA. Organizację 2 misji wyjazdowych do USA (Miami), z udziałem w targach FIME w roku 2021 i 2022 Podczas realizacji wskazanych działań promocyjnych pracownicy firmy prowadzić będą rozmowy oraz odbywać spotkania z potencjalnymi klientami celem zawierania nowych kontaktów biznesowych. Zakup materiałów informacyjno-promocyjnych z logo firmy w tym: Katalogi w języku angielskim, ulotki, roll-Upy, długopisy, smycze, kubki z opakowaniem, podkładki pod mysz, PenDrive zawierajace cyfrwą wersję katalogów. Zakup gotowych elementów zabudowy stoiska, tj. panelu Marki Polskiej Gospodarki. Udział w projekcie Go To Brand zwiększy zasięg naszej akcji informacyjnej i pozwoli na rozwój kontaktów z potencjalnymi dystrybutorami na nowych rynkach perspektywicznych.
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.