Przejdź do treści Kontakt Regulamin
UE logo
tytuł projektu

Wzrost i rozwój sprzedaży na rynki zagraniczne marki MARIKA w wyniku wdrożenia projektu internacjonalizacji opartego na branżowym programie promocji Moda Polska.

nazwa beneficjenta
Z.P.H.U. "MARIKA" S.C. MARIA BORSKA, JANUSZ BORSKI, SYLWIA JĘDRZEJAK, MARCIN BORSKI
wartość projektu
490 200,00 zł
dofinansowanie z UE
367 650,00 zł
Województwo
wielkopolskie
Powiat
jarociński
program
Program Operacyjny Inteligentny Rozwój
działanie
3.3. Wsparcie promocji oraz internacjonalizacji innowacyjnych przedsiębiorstw
fundusz
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
perspektywa
2014 - 2020

SA 42799(2015/X) Zasadniczym celem projektu planowanego do realizacji jest wzrost sprzedaży eksportowej produktów marki MARIKA. Przedmiotem eksportu będą czapki niemowlęce oraz dziecięce. Planowany projekt realizuje branżowy program promocji Moda Polska dotyczy takich rynków, jak: – Włochy – wejście na jeden nowy rynek; – Rosja (rynek perspektywiczny), Czechy, Niemcy – rozwój sprzedaży eksportowej na trzech rynkach (w tym jednym perspektywicznym). Podstawowym elementem, który zapewni skuteczne zrealizowanie projektu i osiągniecie zamierzonego celu są wydarzenia targowo – wystawiennicze. Wnioskodawca planuje udział w 16 imprezach targowych: -TARGI MODY, Poznań, Polska, 2 edycje targów: sierpień 2020, sierpień 2021 -Kind + Jugend, Kolonia, Niemcy, 2 edycje targów: wrzesień 2020, wrzesień 2021 -CJF Child and Junior Fashion, Moskwa, Rosja. 4 edycje targów: wrzesień 2020, luty 2021, wrzesień 2021, luty 2022 -Pitti Immagine Bimbo, Florencja, Włochy. 4 edycje targów: styczeń 2021, czerwiec 2021, styczeń 2022, czerwiec 2022 -KIDS’ TIME, Kielce, Polska, 2 edycje targów: luty 2021, luty 2022 -STYL-KABO, Brno, Czechy, 2 edycje targów: luty 2021, luty 2022 Targi międzynarodowe, które będą odbywać się na terenie Polski, są elementem uzupełniającym dla targów na rynkach zagranicznych i w ten sposób czynią plan wydarzeń targowych kompleksowym. Działania uzupełniające, których przeprowadzenie jest niezbędne to: -usługa doradcza na rynku rosyjski, -wyjazdowa misja gospodarcza: targi ISPO, Monachium, Niemcy, styczeń 2021 (z narodowym stoiskiem informacyjno-promocyjnym) -działania informacyjno-promocyjne. Skuteczne przeprowadzenie i wdrożenie planowanego projektu wpisuje się w cele programu PO IR 2014-2020, jak i samego Go To Brand. Natomiast wnioskodawca uzyska możliwość rozwoju eksportu marki MARIKA. Projekt zostanie sfinansowany ze środków własnych z bieżącej działalności firmy oraz programu Go To Brand.

Twój opis projektu

MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.

Dodaj zdjęcia project photos
Dodaj film lub prezentację project films
Opis projektu
Description of the project

Oświadczam, że zapoznałem się z Regulaminem Serwisu internetowego Mapa Dotacji UE i akceptuję jego postanowienia.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, wpisanych w formularzu kontaktowym, w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) (RODO), informuję, że:

1. administratorem danych osobowych przetwarzanych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej, z siedzibą pod adresem: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, jest Minister Funduszy i Polityki Regionalnej;

2. dane osobowe przetwarzane będą w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość, na podstawie przepisów art. 6 ust. 1 lit. a) RODO;

3. dane osobowe mogą być udostępniane innym organom uprawnionym na podstawie stosownych przepisów do uzyskania danych;

4. w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje prawo: – żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, – wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, – cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie, – wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;

5. dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w celu podejmowania decyzji, w tym profilowaniu;

6. dane kontaktowe do Inspektora ochrony danych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej: Inspektor Ochrony Danych, Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, adres ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, adres e-mail: IOD@miir.gov.pl.