Wzmacnianie wizerunku marki by Dariia Day na rynkach zagranicznych.
SA 42799(2015/X) Wykorzystując doświadczenia z realizacji poprzedniego projektu, który już przyczynił się do istotnego zainteresowania marką by Dariia Day oraz wsłuchując się w sugestie płynące od dystrybutorów i promoturów marki uaznano, że w niniejszym projekcie nacisk zostanie położony na realizację mniejszej ilości działań, jednak o silniejszym przekazie. Ogromnym sukcesem był występ marki na targach Maison&Objet w Paryżu. Z tego względu uznano, że należy – idąc za ciosem, skoncentrować się na kolejnych edycjach tych targów, uzupełniając kalendarz o jedną imprezę o równorzędnym znaczeniu – targi Ambiente, oraz targi dla wystawców stref bezcłowych, doktórych nasze produkty idealnie pasują. Kalendarz zamyka udział w misji gospodarczej do Londynu, pozwalającej podejrzeć zachowania konkurencji i spróbować nawiązać kontakty równiez na tym rynku.
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.