Wzmacnianie wizerunku marki by Dariia Day na rynkach zagranicznych.
SA 42799(2015/X) Wykorzystując doświadczenia z realizacji poprzedniego projektu, który już przyczynił się do istotnego zainteresowania marką by Dariia Day oraz wsłuchując się w sugestie płynące od dystrybutorów i promoturów marki uaznano, że w niniejszym projekcie nacisk zostanie położony na realizację mniejszej ilości działań, jednak o silniejszym przekazie. Ogromnym sukcesem był występ marki na targach Maison&Objet w Paryżu. Z tego względu uznano, że należy – idąc za ciosem, skoncentrować się na kolejnych edycjach tych targów, uzupełniając kalendarz o jedną imprezę o równorzędnym znaczeniu – targi Ambiente, oraz targi dla wystawców stref bezcłowych, doktórych nasze produkty idealnie pasują. Kalendarz zamyka udział w misji gospodarczej do Londynu, pozwalającej podejrzeć zachowania konkurencji i spróbować nawiązać kontakty równiez na tym rynku.
Your project description
To add a photo, description, specify a location or attach other materials about the project, you should fill out the form below. After clicking the “send” button, a message will be sent to you e-mail asking for confirmation. You must accept to submit the form. The EU Dot Map Guidelines and consent to the processing of personal data. materials will be sent to the editor of the site, who will publish it on the website after verification test.