Wzrost konkurencyjności firmy MIPAMA poprzez udział w Branżowym Programie Promocji Polskie Specjalności Żywnościowe.
SA 42799(2015/X) Przedmiotem projektu jest realizacja działań promocyjnych w celu promowania marki produktowej Diet food, należącej do Wnioskodawcy. Będzie on realizowany w ramach branżowego Programu promocji branży polskich specjalności żywnościowych. Działania promocyjne będą prowadzone na 1 poza unijnym rynku perspektywicznym – USA, a także w Niemczech, Holandii, we Włoszech. Zakres projektu – rodzaj i charakter planowanych zadań: 1) udział jako wystawca w 7 wydarzeniach targowych: • ISM 2021 • BIOFACH 2021 – z narodowym stoiskiem promocyjnym, • PLMA 2021 • SANA 2021 • ANUGA 2021 – z narodowym stoiskiem promocyjnym, • BIOFACH 2022 – z narodowym stoiskiem promocyjnym, • PLMA 2022 2) udział w 2 misjach zagranicznych połączonych z zwiedzaniem targów – podczas misji nastąpi zwiedzanie targów, nawiązanie kontaktów, spotkania biznesowe z potencjalnymi kontrahentami: • Food Ingredients Europe (Niemcy) 2020 • Expo West USA Anaheim, CA USA 2021 3) przygotowanie materiałów informacyjno-promocyjnych (katalogów), filmów reklamowych oraz elementów dekoracyjnych z logiem Marki Polskiej Gospodarki. Projekt będzie finansowany ze środków własnych, Wnioskodawca zabezpieczył środki finansowe pochodzące z bieżącej działalności na realizację wszystkich zaplanowanych działań. Po podpisaniu umowy o dofinansowanie, Wnioskodawca będzie wnioskował o refundację części poniesionych kosztów w ramach projektu.
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.