Rozwój marki F.Domes Glamping na rynkach zagranicznych poprzez udział w programie promocji branży budowy i wykańczania budowli
SA 42799(2015/X) W ramach realizacji projektu, który będzie trwał w okresie od 03.08.2020 do 31.03.2021, zamierza promować swoją markę, tj. F.Domes w ramach programu promocji branży budowy i wykańczania budowli. Działalność gospodarcza prowadzona jest w ramach działalności mieszącej się w kodzie PKD 25.11.Z. Działania promocyjne, które Wnioskodawca zamierza realizować na rynkach zagranicznych to: 1. stoiska na imprezach targowych, 2. misje wyjazdowe, 3. dodatkowe działania promocyjne. Wnioskodawca zamierza uczestniczyć w 6 imprezach targowo – wystawienniczych, w 4 w charakterze wystawcy oraz w 2 w charakterze odwiedzającego podczas misji wyjazdowych. Działania będą prowadzone na 4 rynkach zagranicznych, w tym na dwóch pozaunijnych rynkach perspektywicznych: ZEA oraz USA. Pozostałe rynki to: rynek Wielkiej Brytanii oraz niemiecki. Firma od kilku lat prężnie działa na rynku polskim i od początku swojej działalności wiele uwagi skupia wokół rynków zagranicznych, w związku z faktem, że branża w której działa jest szybko rozwijającą się branżą za granicą. Projekt będzie finansowany ze środków własnych Wnioskodawcy – tj. cześć wypracowanego zysku będzie przeznaczona na jego zrealizowanie.
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.