Wzrost konkurencyjności firmy Luwix Zajkowski Sp. J. przez wdrożenie innowacyjnych produktów
Przedmiotem projektu jest wdrożenie innowacyjnego procesu produkcji, wprowadzającego do oferty firmy udoskonalone produkty w postaci paneli ogrodzeniowych, o nowych właściwościach. Udoskonalenie nowego produktu dotyczy polepszenia jakości zgrzewu i podwyższenie odporności antykorozyjnej poprzez możliwość domalowania dokładnego miejsca zgrzewu. W zakres projektu wchodzi zakup maszyn i urządzeń: linię do produkcji paneli ogrodzeniowych, prościarki – 3 sztuki, kompresor, suwnica mobilna oraz oprogramowania do urządzeń i podprowadzenie instalacji elektrycznych. Cele projektu: Wprowadzanie na rynek ulepszonego rodzaju produktu poprzez wdrożenie wyników prac B+R, wartość bazowa: 0, wartość docelowa: 1, rok osiągnięcia: 2021. Wprowadzanie na rynek ulepszonej technologii poprzez wdrożenie wyników prac B+R, wartość bazowa: 0, wartość docelowa: 1, rok osiągnięcia: 2021. Wzrost zatrudnienia w przedsiębiorstwie: wartość bazowa:0, wartość docelowa: 2, rok osiągnięcia: 2021. Grupą docelową projektu są pracownicy przedsiębiorstwa LUWIX ZAJKOWSKI SPÓŁKA JAWNA, którzy będą wykorzystywać powstałą w ramach realizacji infrastrukturę oraz odbiorcy ulepszonych produktów, które powstaną w wyniku realizacji projektu m.in. firmy, które zajmują się sprzedażą paneli i słupków ogrodzeniowych oraz furtek i bram ogrodzeniowych, jak również obsługą dużych firm budowlanych i wynajmem deskowań i szalunków. Grupą docelową projektu są również odbiorcy końcowi, którzy wykorzystają ulepszony produkt.
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.