Rozwój firmy Big Bird poprzez zakup przyczepy gastronomicznej jako reakcja na problemy związane z rozwojem firmy w kontekście kryzysu wywołanego wystąpieniem epidemii COVID-19.
Zaprojektowane przedsięwzięcie ma na celu dywersyfikację działalności firmy Big Bird Marcin Stepokura. Wnioskodawca w 2019 roku dokonał inwestycji w lokal gastronomiczny z salą konsumpcyjną, mając na celu rozwój firmy, będącej właściciel marki Kreska Mąki. Marka dała się poznać gdańskim klientom jako jedna z najlepszych pizzerii na mapie Trójmiasta. Wcześniejsza działalność firmy oparta była o lokal z niewielką salą konsumpcji, bazowała na dostawach, odbiorze własnym i klientach, którzy mimo niewielkiej przestrzeni konsumpcyjnej, odwiedzali pizzerię aby skosztować jej wyrazistych wyrobów. Kierunek rozwoju firmy, bazujący na idei stworzenia bardziej pojemnego lokalu w gdańskim Przymorzu, została pokrzyżowana przez wystąpienie epidemii COVID-19. Aby wyjść z zaistniałego kryzysu, został opracowany plan nabycia wyposażonej kuchni mobilnej, spełniającej najwyższe standardy sanitarne i użytkowe.
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.