Rozwój firmy Big Bird poprzez zakup przyczepy gastronomicznej jako reakcja na problemy związane z rozwojem firmy w kontekście kryzysu wywołanego wystąpieniem epidemii COVID-19.
Zaprojektowane przedsięwzięcie ma na celu dywersyfikację działalności firmy Big Bird Marcin Stepokura. Wnioskodawca w 2019 roku dokonał inwestycji w lokal gastronomiczny z salą konsumpcyjną, mając na celu rozwój firmy, będącej właściciel marki Kreska Mąki. Marka dała się poznać gdańskim klientom jako jedna z najlepszych pizzerii na mapie Trójmiasta. Wcześniejsza działalność firmy oparta była o lokal z niewielką salą konsumpcji, bazowała na dostawach, odbiorze własnym i klientach, którzy mimo niewielkiej przestrzeni konsumpcyjnej, odwiedzali pizzerię aby skosztować jej wyrazistych wyrobów. Kierunek rozwoju firmy, bazujący na idei stworzenia bardziej pojemnego lokalu w gdańskim Przymorzu, została pokrzyżowana przez wystąpienie epidemii COVID-19. Aby wyjść z zaistniałego kryzysu, został opracowany plan nabycia wyposażonej kuchni mobilnej, spełniającej najwyższe standardy sanitarne i użytkowe.
Your project description
To add a photo, description, specify a location or attach other materials about the project, you should fill out the form below. After clicking the “send” button, a message will be sent to you e-mail asking for confirmation. You must accept to submit the form. The EU Dot Map Guidelines and consent to the processing of personal data. materials will be sent to the editor of the site, who will publish it on the website after verification test.