Promocja oraz internacjonalizacja oferty produktowej Redi Sp. z o.o.
SA 42799(2015/X) Przedmiotem projektu jest internacjonalizacja działalności oraz promocja marki firmy Redi Sp. z o.o. poprzez realizację zadań zgodnie z branżowym programem promocji IT/ICT. Wnioskodawca wybrał Zjednoczone Emiraty Arabskie jako perspektywiczny rynek poza unijny. Zakres rzeczowy przedmiotowego projektu obejmuje: 1. Udział w charakterze wystawcy w 8 imprezach targowo-wystawienniczych: Gamescom Kolonia 25-29.08.2020 r. i 2021 r; UK Games Expo Birmingham 29-31.05.2020 r i 2021 r.; Spiel Essen 2020, 22-25.10.2020 i 2021 r.; Pyrkon Festiwal Fantastyki, Poznań 08-10.05.2020 r. i 2021 r. 2. Organizację indywidualnej misji gospodarczej do Zjednoczonych Emiratów Arabskich, celem spotkania z potencjalnymi kontrahentami i prezentacji produktu. 3. Organizację 2 misji przyjazdowych dla kontrahentów z Rosji i Korei. 4. Zakup materiałów informacyjno-promocyjnych, w tym: katalogów, ulotek, wizytówek, promocja na GoogleAds, Facebook, oraz zakup gadżetów promocyjnych. 5. Zakup gotowych i zindywidualizowanych elementów zabudowy – panelu Marki Polskiej Gospodarki. Podczas realizacji wskazanych działań promocyjnych pracownicy Redi Sp.z o.o. prowadzić będą rozmowy oraz odbywać spotkania z potencjalnymi klientami celem zawierania nowych kontaktów biznesowych. W części nie objętej dotacją, przedmiotowy projekt będzie finansowany ze środków własnych Wnioskodawcy.
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.