Internacjonalizacja firmy Fischer Automotive na rynkach zagranicznych w ramach promocji branży części samochodowych i lotniczych.
SA 42799(2015/X) Firma planuje wziąć udział w programie promocji branży części samochodowych i lotniczych na rynkach Stanów Zjednoczonych, Zjednoczonych Emiratów Arabskich, Rosji, Włoch, Francji, Japonii, Brazylii i Meksyku. Firma planuje wziąć udział w 6 imprezach targowych w charakterze wystawcy: Autopromotec Bolonia 2021, Automechanika Dubai 2021 i 2022, MIMS Automechanika Moskwa 2021, Equip Auto Paryż 2021, AAPEX Las Vegas 2021. W ramach udziału w targach firma wykorzysta również panel promocyjny Marki Polskiej Gospodarki. Firma weźmie udział w 5 wyjazdowych misjach gospodarczych do Stanów Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii, Japonii, Brazylii i Meksyku, a w ramach misji gospodarczych weźmie udział w 5 imprezach targowych: NACE Automechanika Atlanta 2020, Automechanika Birmingham 2022, Connected Car Japan Tokio 2021, Automec Sao Paulo 2021 i INA PAACE Automechanika Mexico City 2020. W ramach działań informacyjno-promocyjnych projektu firma przeprowadzi także dodatkowe działania promocyjne: zleci przygotowanie i produkcję materiałów informacyjno-promocyjnych. Projekt dotyczy promowania produktu i marki produktowej firmy przy wykorzystaniu założeń wizualizacji Marki Polskiej Gospodarki. Projekt będzie finansowany z własnych środków wnioskodawcy i z otrzymanej dotacji w formie zaliczki i refundacji.
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.